شیلات، راهکار بیرون رفت از معضل بیکاری در تالش

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۰ بازدید
شیلات، راهکار بیرون رفت از معضل بیکاری در تالش

با حضور مدیر کل شیلات گیلان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، سرمایه گزار و جمعی از مسئولین جلسه بررسی اجرای پروژه شهرک آبزی پروری شهرستان در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری برگزار شد .

فرماندار تالش در این جلسه با اشاره به اینکه نگاه به شیلات و همچنین اقدامات انجام شده در راستای توسعه های شیلاتی امید بخش است گفت : امید است با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حمایت های دولت و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی شاهد اقدامات خوب شیلاتی در سطح شهرستان تالش باشیم .

مهدوی یکی از راهکارهای خوب برون رفت از معضل بیکاری را استفاده از ظرفیت های شیلاتی خواندو گفت: امید است در آینده ای نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش شیلاتی شهرستان تالش باشیم .

وی توسعه شرکت های ماهیان خاویاری و ارتقای فعالیت های شیلاتی را برای مردم شهرستان تالش امید بخش خواند و گفت : با اجرای پروژه شهرک آبزی پروری در منطقه نرخ بیکاری جوانان تحصیل کرده در رشته های مرتبط کاهش می یابد.

فرماندار تالش اهمیت صنعت آبزی پروری در امر ایجاد اشتغال و ایجاد صنعتی با ارزش افزوده فراوان دانست و گفت: لزوم هماهنگی دستگاه های مرتبط در این امر برای توسعه اقتصادی و گسترش جذب سرمایه گزاران در صنایع از طریق توسعه زیر ساخت ها الخصوص صنعت پرورش ماهیان خاویاری لازم می باشدو این امر عامل اساسی در کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال که یکی از مهمترین اهداف دولت می باشد دانست

منبع : دانا

دیدگاه خود را بیان کنید