طرح "پرورش ماهی در قفس" حمایت نمی شود

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۴۸ بازدید
طرح "پرورش ماهی در قفس" حمایت نمی شود
مدیركل شیلات استان مازندران گفت: دریافت تسهیلات برای اجرای طرح در قفس دریایی، برای سرمایه‌گذاران در ارائه وثیقه بانكی با مشكلاتی مواجه شده است

حسینعلی رستمی در دیدار با مدیرعامل شهرک های صنعتی مازندران گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شیلات استان در بخش ماهیان خاویاری طرح در قفس، مورد تأكید است.

رستمی افزود: دریافت تسهیلات برای اجرای طرح در قفس دریایی، برای سرمایه‌گذاران در ارائه وثیقه بانكی با مشكلاتی مواجه شده است.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به وجود شیلات در مناطق روستایی و امكانات نواحی صنعتی، چگونگی استفاده سرمایه‌گذاری در این بخش از صندوق ضمانت، می‌توانیم شاهد رشد چشمگیری در بخش اشتغال و تولید در استان باشیم

مدیركل شیلات استان اظهار کرد: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری، وثیقه موردنیاز را برای واحدهای تولیدی تأمین می‌کند و در صورت استفاده، یكی از مشكلات سرمایه‌گذاران شیلات در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این نشست گفت: كمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، مهم‌ترین دغدغه تولیدكنندگان استان است و با حمایت بانک‌ها و ارائه تسهیلات موردنیاز، شاهد رونق ‌بخش تولید خواهیم بود.

سید مصطفی موسوی افزود: باید از بسترهای لازم، به‌ویژه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان استفاده كنیم تا رونق در بخش تولید ایجاد شود.

وی بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی در دریافت تسهیلات، با مشكلاتی در ارائه وثیقه موردنیاز مواجه می‌باشند كه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع كوچك به‌عنوان یكی از اركان توسعه اقتصادی و نهاد تخصصی مالی، با فراهم كردن ابزارهای فنی و اعتباری، نقش مهمی در تسهیل وثیقه‌های تسهیلات اعطایی بانک‌ها به صنایع كوچك و متوسط، ایفا می‌کند

منبع : ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید