افتتاح فاز نخست طرح پرورش ماهی در سد «ایوشان» لرستان

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۴ بازدید
افتتاح فاز نخست طرح پرورش ماهی در سد «ایوشان» لرستان
فاز نخست طرح پرورش ماهی در قفس در سد ایوشان استان لرستان افتتاح شد

فاز نخست طرح پرورش ماهی در قفس در سد ایوشان لرستان ظهر پنج شنبه با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور، استاندار لرستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی این استان به بهره برداری رسید.

طی امروز در فاز نخست طرح پرورش ماهی در قفس در سد ایوشان ۱۰۰ تن تولید می شود و مقرر است که ماهانه ۱۰۰ تن به این میزان اضافه شود.

حسن صالحی رئیس سازمان شیلات کشور در حاشیه افتتاح این طرح با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: ما به عنوان مدیران باید همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت برای ارائه خدمت به نهایت استفاده را داشته باشیم گفت: در این راستا مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند که در این راستا ما باید در راستای عملیاتی کردن برنامه ها و طرح ها اقدام کنیم.

رئیس شیلات کشور با بیان اینکه با تاکید بر لزوم انجام اقدامات لازم برای استفاده از ظرفیت پرورش ماهی در سد ایوشان بیان داشت: ماهی غذای سالمی بوده و ما باید تلاش کنیم که این غذای سالم در سفره مردم قرار گیرد

منبع : مهر

دیدگاه خود را بیان کنید