نشست مشترک شهردار بندر بوشهر و مسئولان دامپزشکی

سه‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۴ بازدید
نشست مشترک شهردار بندر بوشهر و مسئولان دامپزشکی

شهردار بندر بوشهر: سلامت و امنیت غذایی در سطح جامعه مقوله ای مهم است که ما هم با همکاری دامپزشکی به دنبال آن هستیم.

نشست مشترک مهندس میگلی نژاد شهردار بندر بوشهر و دکتر بحرانی و جمعی دیگر از مسئولان دامپزشکی استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست پیرامون مواردی همچون ساماندهی ساختاری و بهداشتی دستفروش های آبزیان و مقابله با فروش مرغ زنده بحث و تبادل نظر شد.


در ادامه این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان پیشنهاد داد بازدید مشترک دامپزشکی و شهرداری از بازار ماهی فروشان در جهت شناسایی و رفع نواقص این بازار بعمل آید و همچنین در زمان اعیاد قربان و یا ایام تاسوعا و عاشورا جایگاهی مناسب در سطح شهر برای قربانی کردن دامها در نظر گرفته شود تا نظارت بهداشتی بهتری در این خصوص اعمال شود.
در این نشست مقرر شد با انجام هماهنگی های لازم بین روابط عمومی های دو دستگاه اداری نسبت به درج و نصب پیامهای بهداشتی در سطح شهر اقداماتی انجام شود.
سپس شهردار بندر بوشهر اظهار داشت: رویکرد ما در شهرداری توسعه امکانات شهری در جهت ایجاد فضایی پرنشاط و آرام برای شهروندان است و بخشی از وظایف دامپزشکی که با سلامت مردم در ارتباط است با وظایف شهرداری مشترک است و سلامت و امنیت غذایی در سطح جامعه مقوله ای مهم است که ما هم با همکاری دامپزشکی به دنبال آن هستیم.

غلامعلی میگلی نژاد افزود: در راستای رسیدن به جامه ای سالم و پویا در حد توان با دامپزشکی استان همکاری خواهیم داشت و در این راه از امکانات موجود در جهت ارتقاء سطح بهداشت شهر با همکاری دامپزشکی همراه خواهیم بود.

منبع : دامپزشکی بوشهر

دیدگاه خود را بیان کنید