نشان‌دار کردن ماهی در قزوین ادامه می‌یابد

چهار‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۷ بازدید
نشان‌دار کردن ماهی در قزوین ادامه می‌یابد

در جلسه مشترکی که بین فروشندگان مرغ و ماهی، دامپزشکی، اصناف و شیلات برگزار شد بر نشان‌دار کردن ماهی تأکید شد

جلسه هماهنگی برای ادامه روند نشان‌دار کردن ماهی جنوب در استان قزوین ظهر امروز برگزار شد که مدیریت و کارشناسان اداره کل دامپزشکی، اتاق اصناف، شیلات و اتحادیه مرغ و ماهی فروشان استان مشکلات پیش روی روند عرضه ماهی نشان‌دار را بررسی کردند.

سید بهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین در این جلسه با ذکر اهداف و لزوم اجرای طرح نشان‌دار کردن ماهی جنوب در استان قزوین گفت: هدف از اجرای این طرح در استان قزوین بهبود کیفیت عرضه ماهی جنوب و ایجاد انگیزه برای افزایش تقاضای مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به فساد پذیر بودن ماهی و عدم درج مشخصات و زمان صید بر روی ماهی، مشتری را برای خرید و مصرف ماهی دچار تردید خواهد کرد و امیدواریم در صورت اجرای کامل طرح نشان‌دار کردن ماهی در مراکز عرضه که با همکاری متصدیان عرضه ماهی در سطح استان محقق خواهد شد، سرانه مصرف ماهی در استان افزایش پیدا کند.

در ادامه این جلسه، کولجی رئیس اتاق اصناف قزوین نیز ضمن تأکید بر لزوم عرضه محصول با کیفیت توسط فروشندگان مرغ و ماهی خواستار توجه همزمان به چرخه اقتصادی و رفع مشکلات بهداشتی در مراکز عرضه شد و برای همکاری در اجرای طرح و رفع موانع احتمالی قول مساعد داد.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه موافقت خود را با لیبل‌دار کردن ماهی جنوب در استان قزوین اعلام کرده و مقرر شد تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت و طولانی شدن زمان تحویل ماهی به مراکز عرضه ناشی از اجرای طرح، در جلسات بعدی بررسی شود

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید