مراکز عرضه آبزیان در مازندران ساماندهی می‎شود

یک‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۲ بازدید
مراکز عرضه آبزیان در مازندران ساماندهی می‎شود

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: طرح ساماندهی مراکز عرضه آبزیان در مازندران در دستور کار قرار دارد و تاکنون 474 مرکز شناسایی شده است

سیدحسین رضوانی صبح امروز در جلسه بررسی راهکارهای تولید آبزیان استان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران اظهار کرد: آماده همکاری لازم برای عرضه ماهیان گرم آبی در هر نقطه از استان که در دستور کار قرار گیرد در این اداره کل وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه صادرات اگر آمادگی لازم برای تولیدکنندگان وجود داشته باشد، دامپزشکی استان از ظرفیت قانونی خویش استفاده می‎کند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران در پاسخ به مطرح شدن خرید ماهی توسط مسؤولان ادارات برای کارمندان، افزود: برای اجرای این طرح نیاز به تعریف اعتبارات رفاهی در سطح ادارات است که این موضوع باید در استان تصمیم‌گیری شود.

وی درباره از سرگیری فعالیت بازار ماهی‌‌فروشان ساری، یادآور شد: دامپزشکی از این موضوع استقبال می‎کند و مشکلی از این نظر برای این ارگان وجود ندارد.

رضوانی با اعلام اینکه طرح راه‌اندازی بازار ماهی‌فروشان سابق ساری مدتی قبل در فرمانداری ساری مطرح شده بود، افزود: در حال حاضر اگر این دغدغه برای راه‌اندازی مجدد بازار ماهی‌فروشان ساری وجود داشته باشد بنده از این طرح حمایت می‎کنم.

وی با اعلام در حال حاضر 474 مرکز عرضه آبزیان در استان فعالیت می‎کند، گفت: طرح ساماندهی این مراکز در برنامه کاری ما قرار دارد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اعلام اینکه برای افزایش سرانه مصرف اگر دغدغه‌ای وجود دارد از ظرفیت قانونی این سازمان استفاده می‎کنم، یادآور شد: در حوزه فرهنگی هم دامپزشکی در کنار تولیدکنندگان قرار می‌‏گیرد.

وی در پایان گفت: در حوزه صادرات هم قول همکاری به تولیدکنندگان این بخش می‎دهم

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید