خور گناوه ساماندهی ایمنی و بهداشتی می شود

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۳ بازدید
خور گناوه ساماندهی ایمنی و بهداشتی می شود

کارشناس ایمنی بهداشت اداره کل بندر ودریانوردی گناوه گفت: خور (آبراه دریایی) این بندر تجاری با همکاری دستگاههای ذیربط در ماه جاری ساماندهی ایمنی و بهداشتی می شود

رویا رازقی حقیقی روز سه شنبه افزود: این اداره به منظور توجه بیشتر به مقوله محیط زیست دریایی این بندر، نشست ساماندهی خور با دستور کار نظافت و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی با حضور دستگاههای ذیربط برگزار کرد.

وی اضافه کرد: براساس مصوبه های این نشست هرکدام از دستگاههای اجرایی ذیربط برای بهبود وضعیت موجود وظایف محوله را تا پایان مهرماه جاری پیگیری و اجرایی خواهند کرد.
وی اظهارکرد: دریا موهبتی الهی برای این منطقه است که نقش بسزایی در توسعه و معیشت زندگی مردم این منطقه ایفا می کند.
رازقی حقیقی گفت: دراین نشست فرهنگ سازی حفاظت و ایمنی دریایی به اداره حفاظت محیط زیست و انجمن یاوران سبزاندیش، جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی و لاستیک به شهرداری، جمع آوری تورهای ماهیگیری و گرگور به شیلات و مخازن سوخت رهاشده به تعاونی لنجداران، مدیریت محل پارک و شستشو ، تعمیر و خارج سازی شناورهای مغروق به بندر ودریانوردی، استقرار قرنطینه به شبکه بهداشت ودرمان، نظارت بر اجرای انتقال محل شستشو و تعمیر شناورها به پایگاه دریابانی به عنوان متولی محول شد.
بندر گناوه با دارابودن حدود یکهزار شناور باری و صیادی از بنادر فعال استان بوشهر و شغل عمده مردم این منطقه به دریا وابسته است.

منبع : ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید