جلسه فرماندار شهرستان رستم با مدیر شیلات و آبزیان استان فارس

یک‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۷ بازدید
جلسه فرماندار شهرستان رستم با مدیر شیلات و آبزیان استان فارس

آبزی پروری و تولید ماهی در شهرستان، بهترین گزینه برای اشتغال زایی و متعادل کردن درآمد سبد خانوار به ویژه در مناطق روستایی از جمله روستای امیرایوب است.

جلسه رفع مشکلات طرح آبخیزداری و پرورش ماهی روستای امیر ایوب با حضور آقای حسینی فرماندار شهرستان ، مهندس فلاح مدیر شیلات و آبزیان استان فارس،دکتر نوعی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این نشست سید ابوطالب حسینی فرماندار رستم گفت : آبزی پروری و تولید ماهی در شهرستان، بهترین گزینه برای اشتغال زایی و متعادل کردن درآمد سبد خانوار به ویژه در مناطق روستایی از جمله روستای امیرایوب است.
وی در ادامه افزود: راه اندازی بازار عرضه آبزیان در این شهرستان می تواند زمینه دسترسی آسان تر مردم به این ماده پروتئینی را تسهیل کند و علاوه بر اصلاح ترکیب سبد غذایی خانوار، و با توجه به شعار سال بنام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که توسط مقام مظم رهبری در نظر گرفته شد اشتغالزایی نیز داشته باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: با هماهنگی و انسجام دستگاه های اجرایی بسترهای لازم برای حمایت از سرمایه گذاران در روستاهای امیر ایوب فراهم شده است و برنامه ریزی برای تولید واحدهای آبزی پروری در این منطقه می تواند نوید بخش آینده ای روشن در حوزه تولید ماهی و آبزیان باشد.
در پایان مهندس فلاح مدیر شیلات و آبزیان استان فارس گفت: مشکلات مربوط به صدور پروانه طرح آبخیزداری و پرورش ماهی روستای امیر ایوب رفع و پروانه فعالیت آن نیز صادر شده است و بخش خصوص باید فعالیت خود را در زمینه اجرای این پروژه آغاز نماید.

دیدگاه خود را بیان کنید