موفقیت‌های استان کرمان در حوزه کشاورزی و شیلات

شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۰ بازدید
موفقیت‌های استان کرمان در حوزه کشاورزی و شیلات

در جشنواره طبخ آبزیان در کرمان، فرماندار کرمان گفت: خوشبختانه استان کرمان در حوزه کشاورزی و شیلاتی موفقیت‌های بسیار چشمگیری داشته است

توحیدی با اشاره به سخن رهبرمعظم انقلاب که باید در ارتباط با اقتصاد مقاومتی از همه موقعیت ها استفاده کنیم، افزود: جهاد کشاورزی استان کرمان با تلاش در جهت ورود علم به حوزه کشاوزی به این مهم دست یافته است.

وی با بیان این مطلب که مفید بودن، نشاط و شادابی و سلامتی در حوزه آبزیان بر کسی پوشیده نیست گفت: استان کرمان در خصوص شیلات نیز دارای قابلیت های خوبی است که باید بستر استفاده از استعدادها ی آن فراهم شود.

فرماندار کرمان گفت :خوشبختانه سازمان جهاد کشاوزی مسیر مناسبی را برای ترویج و فرهنگسازی در زمینه ماهی غذای سلامتی انتخاب کرده است که اگر بخواهیم این موضوع را در کشور فرهنگ سازی کنیم باید از طریق آموزش و پرورش اقدام کنیم، زیرا دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند .

وی در پایان گفت استان: کرمان می تواند با استفاده از قابلیت های خوبی که دارد مانند استخرهای ذخیره آب، قنوات و چاه ها در حوزه های اقتصاد مقاومتی درخشش داشته باشد و امیدواریم دولت نیز با بستر سازی و حمایت های لازم، زمینه های تولید را فراهم می کند

منبع : ایانا

دیدگاه خود را بیان کنید