دستگیری 2 صیاد متخلف در سد کوچری گلپایگان

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۷۴ بازدید
دستگیری 2 صیاد متخلف در سد کوچری گلپایگان

رئیس اداره محیط زیست گلپایگان با اشاره به دستگیری متخلفین صید ماهی در سد کوچری گلپایگان گفت: امروز مأموران یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل در سد کوچری گلپایگان موفق به دستگیری دو صیاد غیرمجاز ماهی شدند

قاسم حسومی امروز در گلپایگان با اشاره به دستگیری دو گروه شکارچی متخلف اظهار داشت: امروز پس از گزارش مردمی به پلیس 110 در زمینه شکار غیر مجاز شکارچیان متخلف در منطقه تنگه غرقاب بلافاصله مأموران کلانتری سعیدآباد و مأموران یگان حفاظت اداره محیط زیست به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع مأموران، دو شکارچی متخلف در این منطقه در حین شکار دستگیر شدند، از شکارچیان دو قبضه اسلحه شکاری دارای مجوز و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

رئیس اداره محیط زیست گلپایگان گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی گلپایگان ارسال شد.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری متخلفین صید ماهی در سد کوچری گلپایگان، ابراز داشت: امروز مأموران یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل در سد کوچری گلپایگان موفق به دستگیری دو نفر صیاد غیرمجاز ماهی شدند.

حسومی با بیان اینکه این صیادان با تور اقدام به صید غیرمجاز ماهی‌ می‌کردند، گفت: از متخلفان 200 متر دام غیرمجاز و تعداد زیادی ماهی سوف و کپور و یک‌ دستگاه خودروی سواری کشف و ضبط شده است.

وی در پایان مطرح کرد: برای صیادان متخلف پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری گلپایگان ارسال شده است

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید