ریژآب منطقه‌ای مستعد برای توسعه شیلات و گردشگری است

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۰ بازدید
ریژآب منطقه‌ای مستعد برای توسعه شیلات و گردشگری است

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: ریجاب یک منطقه بسیار مستعد برای توسعه شیلات و گردشگری است که طی این سال‌ها روند ساماندهی آن با جدیت دنبال شده است.

مهندس رضا رحیمی در نشست ساماندهی مجتمع پرورش ماهی ریجاب اظهار
داشت: شیلات از مهم‌ترین بخش‌های حوزه کشاورزی استان می‌باشد که از پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه و اشتغال زایی برخوردار است.


معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: در این میان ریجاب یک منطقه بسیار مستعد برای پرورش آبزیان و همچنین توسعه گردشگری است.

وی ادامه داد: طی این مدت تلاش‌های بسیار زیاد و موثری برای رفع مشکلات زیرساختی و زیست محیطی این مجموعه‌های پرورش ماهی صورت گرفته است و در ادامه برنامه ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات باقی مانده و ساماندهی وضعیت موجود صورت گرفته است.

رضا رحیمی با تاکید بر اهمیت مسایل زیست محیطی و بهداشتی در روند تولید اظهار داشت: مزارع پرورش ماهی باید مورد پایش و مراقبت روزانه قرار گیرند.

این مدیر ارشد اقتصادی استان اظهار داشت: در تولید پایدار توجه به حفظ ذخایر و منابع طبیعی و پتانسیل‌های گردشگری و زیست محیطی منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخودار است، زیرا ماندگاری تولید و توسعه پایدار منوط به رعایت و حفظ محیط زیست است.

در این نشست جهت جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و عدم لطمه به باغات و توسعه گردشگری تصمیماتی در ارتباط با استخر‌های پرورش ماهی موجود اخذ شد.

همچنین گزارشی از وضعیت پروژه توسط مدیران کل شیلات و دامپزشکی استان ارائه شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه خود را بیان کنید