ادوات صید غیرمجاز ماهی و پرنده در انزلی کشف و ضبط شد

یک‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۷۵ بازدید
ادوات صید غیرمجاز ماهی و پرنده در انزلی کشف و ضبط شد

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست انزلی از کشف و ضبط ادوات و ابزارآلات صید غیرمجاز ماهی و شکار پرنده توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبرداد

احسان هادی پور اظهار کرد: یک فروند قایق و پنج دستگاه لاکش، ۲۵ دستگاه خرچنگدام، ۱۱ رشته تور زیرآبی، پنج قطعه ماهی کپور و شش قطعه سوف از متخلفان صید در تالاب انزلی کشف و ضبط شد.

وی افزود :واحد سرمحیط بانی مستقر در تالاب انزلی حین عملیات کشت و کنترل در غرب تالاب موفق به کشف و ضبط ادوات صید غیر مجاز و متخلفان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست انزلی همچنین از کشف و ضبط چهار عدد تله بازگیری توسط ماموران پاسگاه سرمحیط بانی قلم گوده شهرستان خبرداد و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۵ عدد از انواع ادوات شکارپرندگان شکاری از متخلفان کشف و ضبط شد.

هادی پور ادامه داد: علت اصلی شکار این نوع پرندگان قیمتی بودن آنها بوده که متخلفان از این طریق بطور غیرمجاز اقدام به خرید و فروش این گونه های نادر می کنند.

به گفته این مسئول در فصل شکار و مهاجرت پرندگان محیط بانان این شهرستان بطور مداوم به حراست و حفاظت از عرصه های تحت مدیریت اقدام می کنند.

منبع : مهر

دیدگاه خود را بیان کنید