مهارت آموزی بهترین راه اشتغال مناسب، پایدار و مولد در صنایع شیلات

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۸ بازدید
مهارت آموزی بهترین راه اشتغال مناسب، پایدار و مولد در صنایع شیلات

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیر در نشست با رئیس اداره شیلات شهرستانگفت : فنی و حرفه‌ای آمادگی دارد تا با تربیت نیروی انسانی ماهر و ارتقاء سطح مهارتهای صید و صیادی ، فعالیت در بخش‌های مختلف شیلاتی را کاربردی‌تر کرده و با توسعه تکنیک‌های نوین آبزی پروری بهره وری بیشتری را در این حوزه ایجاد کند .


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، حمزء رضایی اظهار داشت: شهرستان دیر دارای ظرفیت‌های متعددی در زمینه صنایع دریایی است که آموزش‌های مهارتی بر اساس این ظرفیت‌ها تدوین و ارائه خواهد شد چرا که با ارتقاء مهارت جوانان و شاغلین بخش شیلات در شهرستان اشتغال مولد و پایدار را شاهد خواهیم بود .

وی تربیت نیروی انسانی ماهر درحوزه آبزی پروری با آموزش های فنی و حرفه ای را گامی در جهت اشتغالزایی دانست و افزود: با ارتقای کیفیت و توسعه در تکنیک های نوین پرورش ماهیان و آبزیان می توان بهره بیشتری را در این حوزه کسب کرد.


رضایی از زمینه مناسب برای ارتقای مهارت در شیلات سخن گفت و اظهار کرد: فنی و حرفه ای آمادگی تربیت نیروی انسانی و ارتقای مهارت در حوزه شیلات را دارد.

رئیس اداره شیلات شهرستان دیر نیز اظهارکرد: هرچه سرمایه گذاری بیشتر در بخش شیلات و آبزی پروری انجام شود، طبعا منافع بیشتری از آن متوجه شهرستان و استان خواهدشد.

منبع : روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر

دیدگاه خود را بیان کنید