طرح تکریم ارباب رجوع در اداره کل شیلات مازندران

جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۹۰ بازدید
طرح تکریم ارباب رجوع در اداره کل شیلات مازندران

برگزاری دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع در اداره کل شیلات مازندران

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات مازندران گفت:نیروی انسانی هرسازمان سرمایه ارزشمند واساسی آن است که مدیریت آن سازمان باید برنامه ریزی لازم رابرای ارتقای دانش و مهارت های کاری او اتخاذ نماید.

امروزه دانش و یافته های علمی همواره درحال تغییر ودگرگونی است که آگاهی کارمندان یک سازمان ازاین یافته ها می تواند مسیرموفقیت سازمان رافراهم نماید. وی در ادامه ارتقای دانش بدنه کارشناسی اداره کل شیلات مازندران را هدف این دوره برشمردو افزود: اراﺋه خدمات مطلوب ،صریح وسریع به ارباب رجوع یکی از اولویت های مهم شیلات مازندران است وما تلاش خواهیم کردمراجعات ارباب رجوع را با تعاریف شاخص ها و استفاده از سامانه های اطلاع رسانی الکتونیکی به حداقل برسانیم وهرچه بیشتررضایت ارباب رجوع رافراهم نموده وکارایی و بهره وری را بالا ببریم. گفتنی است در این دوره 40 نفر از روسای ادارات شیلات شهرستان ها و کارشناسان ستادی حضور داشتند که مدرس دوره یافته های نوین علمی درباب اهمیت پاسخگویی به ارباب رجوع وافزایش اثربخشی اقدامات و...رابرای فراگیران ارایه نمود

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید