ترویج آموزش‌های آبزی‌پروری در شهرستان ماهنشان

چهار‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۹ بازدید
ترویج آموزش‌های آبزی‌پروری در شهرستان ماهنشان

فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: ترویج آموزش‌های آبزی‌پروری از جمله برنامه‌های مورد نظر در شهرستان ماهنشان است

مجتبی نوری امروز در زنجان اظهار کرد: اعتباری بالغ بر 420 میلیون تومان به منظور لوله‌گذاری و احداث کانال‌های آبیاری در شهرستان ماهنشان اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه پایگاه جامع افزایش تولیدات دامی در شهرستان ماهنشان پیگیری می‌شود، تصریح کرد: ترویج آموزش‌های آبزی‌پروری هم از برنامه‌های مورد نظر در سال‌جاری به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های شهرستان ماهنشان با اعتباری بالغ بر 67 میلیون تومان در سال‌جاری عملیاتی می‌شود، اضافه کرد: در راستای افزایش پوشش تلویزیونی صدا و سیما هم در شهرستان 50 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نوری با تاکید بر اینکه 50 میلیون تومان هم اعتبار برای نگهداری دستگاه‌های صدا و سیما اختصاص پیدا کرده است، یادآور شد: در راستای تهیه و نصب تابلوهای گردشگری هم در شهرستان 60 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان ماهنشان هم برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، ادامه داد: اجرای طرح‌های عمرانی به ویژه طرح‌های عمرانی در روستاها از دیگر اقدامات و برنامه‌های سال‌جاری به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان ماهنشان از اختصاص اعتبار برای احداث مدارس در برخی از روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: اعتبارات خوبی در حوزه آموزشی در شهرستان پیش‌بینی شده است.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید