حضور شناورسازان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی انزلی

چهار‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۷ بازدید
حضور شناورسازان منطقه آزاد قشم در نمایشگاه بین المللی انزلی

نخستین نمایشگاه بین المللی شيلات، آبزيان، صيادی، تجهيزات و صنايع وابسته و نمايشگاه بين المللی صنايع دريايی، بنادر و دريانوردی در منطقه آزاد انزلی با حضور فعالان این صنایع از نقاط مختلف کشورمان از جمله شناورسازان منطقه آزاد قشم

این نمایشگاه بین المللی از 10تا 13مرداد ماه در دو سالن مجزا در مرکز نمایشگاه ها و همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار می شود و سازمان منطقه آزاد قشم با برپایی یک غرفه، توانمندی های سه شرکت شناورساز مطرح این منطقه را به نمایش گذاشته است.
نمایندگان شرکت آرام شناور کیان قشم، مد کندآلو و عصر آبی خلیج فارس با انتقال تجهیزات و ماکت صنعت شناورسازی توانمندی های خود را در غرفه سازمان منطقه آزاد قشم در این نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته اند.

صنايع ساخت و تعمير كشتی، تجهيزات دريايی، خدمات دريايی، خدمات بنادر و كشتيرانی، تحقيقات و آموزش دريايی، اقيانوس شناسی، علوم جوی صنايع فراساحلی و خدمات مشاوره و مهندسی هشت بخش اصلی نمايشگاه بين اللملی دريانوردی بنادر و تجهيزات وابسته این نمایشگاه را تشكيل مي دهند.
در نمايشگاه بين المللی صنايع دريایی، دريانوردی بنادر و تجهيزات وابسته منطقه آزاد انزلی شركت هایی از كشورهای نروژ، دانمارک، فرانسه، لهستان، چين، جمهوری آذربايجان، آلمان، تركيه، ايتاليا و سنگاپور در كنار نهادها و سازمان های دولتی و بخش خصوصی فعال ایران در حوزه صنايع دريايی حضور دارند.

در اين نمايشگاه انواع تجهيزات اقيانوس شناسی و هواشناسی تجهيزات مخابراتی، مديريت پروژه های دريايی، تجهيزات مهندسی، سواحل صنايع گردشگری و تفريحات دريايی سكوها و تجهيزات بندری صنايع كشتی سازی تجهيزات و عرشه لنگرها، خدمات دريایی و بندری و مهندسی سازه های دريايی، تجهيزات حمل ونقل دريايی صنايع فراساحل نفت و گاز امور نظامی و دفاعی سوخت و باتری موتورها انواع شناورهای نفتی و تجهيزات باری و مسافری به نمايش گذاشته شده است.

همچنین طی این مدت نخستين نمايشگاه بين الملی شيلات و آبريان صيادی و صنايع وابسته نیز با حضور دو شركت نروژی در حوزه صنايع شيلاتی و نهادها و سازمان های دولتی تخصصی و بخش خصوصی فعال کشورمان در مركز همايش ها و نمايشگاه های منطقه آزاد انزلی بر گزار می شود.

در این نمايشگاه نیز انواع محصولات فرآوری شده شيلاتی، پرورش ماهی در قفس، پودر ماهی، سردخانه های نگهداری و سيستم های بروردتی پرورش ماهيان سرد آبی و گرم آبی، توليد ماهيان تزئينی، دارو مكمل های غذايی توليد كنسرو و صنايع وابسته و ساير صنايع و تجهيزات مربوط به صنعت شيلات به نمايش گذاشته شده است.

بنا به این گزارش، شرکت های شناورسازی منطقه آزاد قشم با پشتوانه علمی بیش از دو دهه دانش و تجربه دریایی و تولید انواع شناورهای مسافری با بدنه های آلومینیوم، فایبرگلاس و فولادی و همچنین شناورهای صیادی و تحقیقاتی در نمایشگاه صنایع دریایی منطقه آزاد قشم حضور پیدا کرده اند

منبع : فرینا

دیدگاه خود را بیان کنید