انعقاد ۱۰ میلیون دلار قرارداد تجاری در نمایشگاه ایران در ولگاگراد

چهار‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۶ بازدید
انعقاد ۱۰ میلیون دلار قرارداد تجاری در نمایشگاه ایران در ولگاگراد

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: بیش از ۱۰ میلیون دلار قرارداد تجاری در زمینه سیمان و شیلات در نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی ایران در ولگاگراد منعقد شده است.

عبدالله مهاجر با اشاره به استقبال خوب از اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به محوریت مازندران اظهار داشت: قرارداد تجاری به ارزش بیش از ۱۰ میلیون دلار در زمینه سیمان و شیلات منعقد شده است.

وی افزود: اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به مرکزیت مازندران با حضور بیش از ۴۰ شرکت ایرانی در ولگاگراد روسیه برگزار شد و شرکت های حاضر در نمایشگاه در زمینه های فرآورده های لبنی، سیمان،مواد غذایی، کشاورزی، برنج، شیلات، مواد معدنی، لوله و پرفیل، خدمات فنی و مهندسی، ام دی اف، فرش، صنایع دستی، لوازم بهداشتی، گل و گیاه فعالیت داشته اند.

مهاجر تصریح کرد: در این نمایشگاه فعالان اقتصادی مازندران – جمهوری اسلامی ایران در روسیه مذاکراتی داشته اند و منجر به عقد قراردادهایی نیز شده است.

اولین نمایشگاه اختصاصی توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به محوریت مازندران از ۲۵ تا ۲۸ مردادماه در ولگاگراد روسیه برگزار شده است

منبع : مهر

دیدگاه خود را بیان کنید