شناسایی و آموزش صیادان بی سواد در هرمزگان

یک‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۷ بازدید
شناسایی و آموزش صیادان بی سواد در هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان از شناسایی، جذب و آموزش بی‌سوادان گروه سنی 10 تا 49 سال جامعه شیلاتی استان بر اساس تفاهم نامه همکاری بین شیلات و آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل شیلات هرمزگان و اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری از مشارکت و ظرفیت های دستگاه های اجرایی در مبارزه با بی سودای به امضا رسید.

در این مراسم مدیرکل شیلات هرمزگان با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت، اساس نظام فکری اسلام است گفت: با توجه به گستردگی جامعه صیادی و همچنین سابقه طولانی این حرفه سواد آموزی یکی از اهداف مهم شیلات هرمزگان برای جامعه صیادی این استان است.

سید پرویز محبی افزود: فراگیری دانش و آموختن سواد نقش ارزشمندی درتکامل شخصیت انسان و رشد جوامع بشری دارد که سواد آموزی و تفاهم نامه پیش رو نقشی مهم در ارتقای مهارت های تخصصی و حرفه ایی جامعه بهره برداران شیلاتی نقش مهمی خواهد داشت.

مدیرکل شیلات هرمزگان شناسایی،جذب و آموزش بی سوادان گروه سنی 10تا 49 سال جامعه شیلاتی استان،آموزش افراد شناسایی شده طبق مقررات آموزشی جاری،تهیه لوازم آموزشی و کمک آموزشی از سوی معاونت سواد آموزی،برگزاری آزمون های پایان دوره و تامین اعتبار مورد نیاز آموزش دهندگان از سوی معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش هرمزگان را از اهم مفاد این تفاهم نامه خواند.

منبع : موج

دیدگاه خود را بیان کنید