نخستین گردهمایی حراست شیلات

چهار‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۷۷ بازدید
نخستین گردهمایی حراست شیلات

نخستین گردهمایی حراست ادارات کل شیلات استان های ساحلی، لرستان، کرمانشاه، اردبیل و سیستان (آب های داخلی)

نخستین گردهمایی حراست ادارات کل شیلات استان های ساحلی، لرستان، کرمانشاه، اردبیل و سیستان (آب های داخلی) در روز سه شنبه 25 مهرماه 1396 برگزار شد

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا وحیدی نژاد نمایندگی ولی فقیه ، دکتر حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، مهندس مرادی نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری ، بابایی مدیریت حراست سازمان شیلات ایران، مهندس غفرانی معاون مرکز حراست وزارت جهادکشاورزی ، تنی چند از مسئولین درون سازمانی و برون سازمانی و روسای حراست ادارات کل شیلات توابع به ترتیب به ایراد سخن پرداخته اند که بخشی از رهنمودها و تدابیر اعلامی به شرح ذیل منعکس می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا وحیدی نژاد با استفاده از آیات قرآن و احادیث افراد حاضر در جلسه را ارشاد نمود. در این نشست دکتر صالحی گفت: سازمان شیلات بر اساس ارزیابی های به عمل آمده طی چند سال گذشته تاکنون توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور، یکی از سازمان های موفق در تولید، سلامت کاری، انجام به موقع تعهدات و امورات محوله می باشد که این امر مسیر نگردید مگر با همکاری و همراهی مدیریت حراست سازمان و روسای حراست ادارات کل شیلات استان های توابع می باشد که با ایجاد نمودن بستری مناسب و محیط امن و آرام برای کارشناسان و مدیران فراهم گردیده است. مهندس بابایی در ادامه گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته در سازمان شیلات ایران ارائمه نمود و مهندس مرادی آموزش قوانین و مقرارت هیئت تخلفات مرتبط با حراست ارائه نمود، مهندس غفرانی نیز آموزش تخصصی حراست برگزار نمود.

در پایان مهندس رستم پور در خصوص تخصیص اعتبارات، سختی کار، نحوه جذب نیرو به خصوص در بخش حفاظت فیزیکی به ایراد سخن پرداخته و همچنین در پرسش و پاسخ همکاران شرکت نمود.

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید