برنامه عملیاتی برای برطرف کردن مشکل عرضه غیربهداشتی آبزیان در بندرعباس تدوین شود

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۹ بازدید
برنامه عملیاتی برای برطرف کردن مشکل عرضه غیربهداشتی آبزیان در بندرعباس تدوین شود

معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان خواستار تدوین برنامه عملیاتی برای رفع مشکل عرضه غیربهداشتی آبزیان در بندرعباس شد

بهروز اکرمی شامگاه دوشنبه در هفتمین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان هرمزگان خواستار عرضه بهداشتی آبزیان در بندرعباس شد و اظهار داشت: وضعیت فعلی عرضه و فروش آبزیان در شان بندرعباس به عنوان مهمترین شهر ساحلی کشور نیست و این وضعیت باید ساماندهی شود و بهبود یابد.

وی ادامه داد: برای عرضه بهداشتی آبزیان، نان سبوس‌دار و رفع مشکل فاضلاب در خور‌های بندرعباس تا پایان سال جاری یک برنامه عملیاتی تدوین شود.

معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: برای عرضه بهداشتی آبزیان همکاری و هماهنگی گسترده دستگاه‌های اجرایی مورد نیاز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این نشست حوادث ترافیکی را شایع‌ترین و عمده‌ترین علت مرگ در استان هرمزگان اعلام کرد.

سید حسین داودی بیان داشت: بیشترین آمار مرگ و میر مربوط به موتورسیکلت است و اکثر تصادفات موتورسیکلت در شهرستان‌های میناب و سیریک به خاطر داشتن بافت کشاورزی رخ می‌دهد.

وی گفت: بعد از تصادفات رانندگی، قلب و عروق شایعه‌ترین علت مرگ در استان هرمزگان است و باید نگاه جامع‌تری به بحث سلامت داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: مشکل عمده مردم در حوزه سلامت آنچه ما در جلسات می‌گوییم نیست و در گفت‌وگو با مردم مشکلات دیگری عنوان می‌شود و مدیران سلامت برای حل مشکلات بهداشتی باید با مردم ارتباط بگیرند و مشکلات از دل بخشنامه‌ها و آئین نامه‌ها بیرون نمی‌آید

منبع : تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید