دیدار مدیرعامل شرکت ماهیگیری عمان با رئیس سازمان شیلات ایران

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۳ بازدید
دیدار مدیرعامل شرکت ماهیگیری عمان با رئیس سازمان شیلات ایران

دیدار مدیرعامل شرکت ماهیگیری عمان با معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران

دکتر خالد الزوجاجی مدیرعامل شرکت ماهیگیری عمان براساس دیدار رسمی دکتر صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در راستای همکاری دوجانبه شیلاتی به ویژه با بخش های خصوصی ایران و پیگیری های این همکاری به ایران سفر نمود

در این ملاقات که با حضور مدیران بخش های خصوصی ایرانی در زمینه صادرات و واردات آبزیان، شناورسازی، تکثیر و پرورش آبزیان و پرورش ماهی در قفس و همچنین با حضور نمایندگان اتحادیه صادرکنندگان آبزیان برگزار شد، طرفین برای ادامه همکاری های فی مابین به ویژه در بخش اجرایی عملیات و امضاء تفاهم نامه در بخش های مختلف شیلاتی ابراز آمادگی نمودند.
در این جلسه طرف عمانی آمادگی صددرصد خود را برای ورود اجرایی فعالیت با طرف های ایرانی اعلام و طرف های ایرانی به طور جداگانه از تمایل و حوزه تخصصی خود به طور چکیده گزارشی ارائه نمودند.
دکتر صالحی همچنین در پایان جلسه آمادگی سازمان شیلات ایران برای حمایت های لازم برای توسعه این همکاری با توجه به سوابق خوب و توسعه یافته در زمینه شیلات اعلام و ابراز امیدواری نمود و در طول مدت اقامت هیأت عمانی، یادداشت اجرایی فی مابین طرفین انعقاد و این همکاری ها وارد فاز جدید شود.

گفتنی است هیأت عمانی برای بازدید از حوزه فعالیت های بخش خصوصی و ادامه مذاکرات به شهرهای چابهار و بوشهر در روز آتی سفر خواهند نمود

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید