اعزام فعالان صنعت آبزیان به نمایشگاه بلژیک

یک‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۲ بازدید
اعزام فعالان صنعت آبزیان به نمایشگاه بلژیک

روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر اعلام کرد: این شرکت در نظر دارد هیئتی تجاری بازاریابی را برای دومین سال پیاپی به منظور بازدید از بزرگترین رویداد نمایشگاهی جهان در زمینه غذاهای دریایی در اردیبهشت ماه سال 97به این کشور اعزام نماید.

مهرداد ابراهیمی، مدیرعامل نمایشگاههای استان ادامه داد: بزرگترین رویداد نمایشگاهی در زمینه غذاهای دریایی از تاریخ 4الی 6اردیبهشت ماه در شهر بروکسل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به بازخورد مناسبی که از اعزام هیئت در سال 96 داشتیم در نظر داریم هیئتی متشکل از تجار، بازرگانان،تولیدکنندگان و فعالان این عرصه را برای دومین بار به این کشور اعزام نماییم.

وی افزود: این رویداد با سابقه 25 سال برگزاری مستمر در کشور بلژیک بزرگترین گردهمایی در نوع خود می باشد که تولیدکنندگان،توزیع کنندگان، خریداران و کارشناسان مواد غذایی دریایی را از 144 کشور دنیا با حضور بیش از 1700 غرفه دار دور هم جمع می نماید. لذا با توجه به اهمیت این نمایشگاه، حضور تجار و فعالان اقتصادی ایرانی در این رویداد و ملاقات با تجار و استفاده از تجارب همتایان خود در پیشبرد اهداف و ارتقای دانش این صنعت موثر خواهد بود.

ابراهیمی اعلام کرد: کلیه متقاضیان حضور در این نمایشگاه می توانند تا 15بهمن ماه برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی نمایند

منبع : روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر

دیدگاه خود را بیان کنید