جلسه کمیسیون عالی در سازمان شیلات ایران

چهار‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۷۶ بازدید
جلسه کمیسیون عالی در سازمان شیلات ایران

جلسه کمیسیون عالی مدیریت بهره برداری ذخایر آبزیان در حوزه آب های شمال (کیلکا، خاویاری و استخوانی)، آب های جنوب، آب های داخلی و مدیریت آبزی پروری در سال 97، امروز چهارشنبه 16 اسفندماه 1396 در سازمان شیلات ایران برگزار شد

رجبعلی قربانزاده مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شیلات در این رابطه گفت: جلسه کمیسیون عالی در دو نوبت صبح و عصر با حضور دکتر حقیقی قائم مقام سازمان شیلات، دکتر پورکاظمی رئیس موسسه تحقیقات و علوم شیلاتی کشور، معاونین و مدیران کل و مدیران شیلات استان های ساحلی و آب های داخلی برگزار شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شیلات افزود: در این جلسه ابتدا پیشنهادات کمیسیون عالی مدیریت بهره برداری ذخایر آبزیان دریای خزر به تفکیک ماهیان استخوانی، کیلکا ماهیان و ماهیان خاویاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از آن پیشنهادات این کمیسیون در خصوص آب های خلیج فارس و دریای عمان بررسی شد.
رجبعلی قربانزاده تصریح کرد: به منظور بررسی پیشنهادات ارائه شده در خصوص مدیریت و توسعه آبزی پروری به دبیرخانه کمیسیون های عالی توضیحات کاملی از سوی دکتر عبدالحی معاون توسعه آبزی پروری ارائه شد.

وی در پایان به بررسی پیشنهادات کمیسیون عالی آب های داخلی و مدیریت آبزی پروری به عنوان برنامه پایانی این کمیسیون اشاره کرد

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید