به دنبال احداث 6 مجتمع بزرگ پرورش‌ماهی در لرستان هستیم

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۹ بازدید
به دنبال احداث 6 مجتمع بزرگ پرورش‌ماهی در لرستان هستیم

مدیرکل شیلات لرستان گفت: به دنبال احداث 6 مجتمع بزرگ پرورش‌ماهی در این استان هستیم

کیارش بیرانوند امروز در خرم‌آباد، بیان کرد: اکنون شاهد وجود 6 مجتمع پرورذش ماهی در حال احداث و یا در دست مطالعه در لرستان هستیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس اکنون مجتمع پرورش ماهی دو آب الشتر به سرمایه‌گذار بخش خصئوصی واگذار شده و امیدواریم تا شهریور 97 شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

مدیرکل شیلات لرستان عنوان کرد: همچنین مجتمع پرورش ماهی چم چیت دورود نیز در حال واگذاری به بخش خصوصی بوده و دارای ظرفیت تولید هزار و 400 تن مکانیزه است.

بیرانوند در ادامه با اشاره به در حال احداث بودن مجتمع بزرگ پرورش ماهی سپیددشت اظهار داشت: مجتمع 6 هزارتنی پرورش ماهی سپیددشت نیز که به عنوان یک چرخه کامل محسوب می‌شود اکنون در حال احداث است.

وی گفت: همچنین مجتمع پرورش ماهی فیروزآباد با ظرفیت هزار و 200 تن در حال احداث بوده و به دنبال واگذاری مجتمع 200 تنی اناررود هستیم.

این مسئول افزود: مجتمع پرورش ماهیان گرم آبی شهرستان پلدختر نیز اکنون در مرحله مطالعه قرار داشته و امیدواریم شاهد عملیاتی شدن این مجموعه نیز باشیم.

مدیرکل شیلات لرستان عنوان کرد: در صورت تکمیل 6 مجتمع اشاره شده شاهد افزایش قابل توجه ظرفیت تولید ماهی در استان خواهیم بود.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید