کشف ماهیان خاویاری قاچاق در تنکابن

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۹ بازدید
کشف ماهیان خاویاری قاچاق در تنکابن

مامورین در بازرسی از منزل این شخص موفق شدند، دو قطعه ماهی خاویاری به وزن ۲۷ کیلوگرم و اعتبار ریالی ۲۷ میلیون ریال را کشف نمودند.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی ریاست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز به ویژه قاچاق مراجع ملی، مامورین پلیس آگاهی شهرستان تنکابن به دنبال اکتساب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به صید ماهی خاویاری نموده است وارد عمل شدند

وی اضافه کرد: مامورین با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم به صید غیرمجاز و محل سکونت این شخص با سازگاری قضائی و مشارکت عاملان یگان مراقبت منایع آبزیان شهرستان منزل این شخص را مورد بازرسی قرار دادند.

ریاست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: مامورین در بازرسی از منزل این شخص موفق شدند، دو قطعه ماهی خاویاری به وزن ۲۷ کیلوگرم و اعتبار ریالی ۲۷ میلیون ریال را کشف نمودند.

سرهنگ پهلوانی اضافه کرد: متهم بعد از بازداشت و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

وی اظهار کرد: با توجه به فصل صید ماهیان استخوانی در دریای خزر، ماهیگیران غیر قانونی با ورود به دریا اقدام به صید غیر قانونی می‌کنند که در صورت رویت از سوی مامورین یگان مراقبت مراجع آبزیان و مامورین انتظامی با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد گردید

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاه خود را بیان کنید