برگزاری 8 کارگاه آموزشی در معاونت صید و بنادر ماهگیری اداره کل شیلات گلستان

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۸ بازدید
برگزاری 8 کارگاه آموزشی در معاونت صید و بنادر ماهگیری اداره کل شیلات گلستان

از ابتدای سال 96 تاکنون، 8 کارگاه آموزشی بازآموزی الزامات ایمنی شناورها به همت معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان گلستان برگزار شده است

محسن یحیایی معاون صید وبنادر ماهیگیری با اعلام این خبر بیان داشت: این کارگاه های آموزشی در راستای اجرای دستورالعمل جامع ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی در آبهای داخلی و سرزمینی و همچنین افزایش دانش صیادان پره بوده است.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این کارگاه ها اظهار کرد: از جمله مباحثی که در این کارگاه ها مطرح شده است می توان به ابلاغ دستورالعمل جامع ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی، انواع گواهینامه دریایی صادره برای قایق های تفریحی و صیادی، شرایط صدور گواهینامه ثبت قایق تفریحی و صیادی، نحوه شناسایی شناور دارای هویت و ثبت شده و شناور فاقد هویت و ثبت نشده و ... اشاره کرد.

یحیایی با بیان اینکه برگزاری چنین کارگاه هایی در جهت آگاه سازی جامعه صیادی استان، یکی از مهم ترین دغدغه های معاونت صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان است، خاطر نشان کرد:این معاونت تا پایان سال جاری نیز کارگاه های آموزشی دیگری در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه صیادی استان، با حضور کارشناسان صید این اداره کل برگزار خواهد کرد.

گفتنی است این کارگاه های آموزشی با شرکت بیش از 150 نفر از اعضاء هیئت مدیره، بازرس ، لوسمان و صیادان شرکتهای تعاونی پره استان، در محل اتحادیه و جایگاه صید شرکت های تعاونی پره برگزار شده است

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید