پرورش ماهیان خاویاری در قفس در دریاچه گیلارلو

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۶ بازدید
پرورش ماهیان خاویاری در قفس در دریاچه گیلارلو

همزمان با پنجمین روزازدهه مبارک فجر برنامه های مختلفی درگرمی برگزار شد و طرح های مختلف عمرانی، اقتصادی و خدماتی به بهره برداری رسید

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان شهرستان گرمی طرح هادی روستای بینه از توابع بخش مرکزی گرمی با اعتبار بیش از یک میلیاردو 200 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مراسم دیگری با حضور مسئولان شهرداری و دستگاههای اداری، ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گرمی در فضایی به مساحت 250 مترمربع در دو طبقه با اعتبار بیش از یک میلیاردو 50میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور مسئولان اداره کل شیلات استان ،طرح پرورش ماهیان خاویاری در قفس نیز در محل دریاچه گیلارلو باظرفیت اسمی تولید 20 تن ماهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه کرد یک میلیاردو 500 میلیون ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم 6 نفربه بهره برداری رسید.

در مراسم دیگری با حضور مسولان استانی و شهرستانی گازرسانی به 3 روستا از توابع بخش مرکزی گرمی به صورت نمادین در مسجد جامع روستای شکرلو با هزینه کرد یک میلیاردو 500 میلیون ریال توسط اداره گاز به بهره برداری رسید.

در مراسم دیگری با حضور فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان درروستای تپه از توابع بخش مرکزی گرمی از خانواده شهید میرهاشم موسوی عیادت و دلجویی شد.

منبع : سبلان ما

دیدگاه خود را بیان کنید