مجتمع‌های تجاری بندرعباس قربانی کرونا در بازار ماهی‌فروشان شدند

یک‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۳۹ بازدید

مجتمع‌های تجاری بندرعباس قربانی کرونا در بازار ماهی‌فروشان شدند

اگر چه رییس‌جمهور صبح امروز اجازه تغییر ساعت فعالیت مجتمع‌های تجاری در مناطق گرمسیر را تا ساعت ۲۰ داد اما در هرمزگان به گفته استاندار، این ساعت فعلا تغییر نمی‌کند.

فریدون همتی استاندار هرمزگان ساعتی قبل در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بر اساس نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تغییر ساعات کاری پاساژها و مجتمع‌های خرید سرپوشیده تا بهبود آمار و شرایط مبتلایان کرونا در استان تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بازار سرپوشیده ماهی فروشان نمونه‌ای است که بدلیل آلودگی کرونا نگرانی‌هایی ایجاد کرده و باید برای سایر مجتمع‌ها محتاط تصمیم گرفت.

استاندار هرمزگان بیان کرد: بر این اساس برای تغییر ساعات فعالیت آنها با تشکیل کمیته‌ای پس از بررسی کارشناسی، در جلسات بعدی ستاد تصمیم گرفته خواهد شد.

این تصمیم استانداری هرمزگان در حالی است که کسبه واقع در مجتمع‌های تجاری شهر که تعداد آنها بسیار نیز هست، مجبورند عملا فقط تا ساعت ۱۳ باز باشند چرا که مردم عملا با توجه به گرمای هوا تا ساعت ۱۷ به مجتمع‌ها مراجعه نمی‌کنند و از سوی دیگر هزینه برق مصرفی واحدها بر اساس پیک مصرف محاسبه می‌شود و در صورت باز بودن باید منتظر فیش‌های برق نجومی باشند.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید