عملیات اجرایی تنها کارخانه تولید غذای دام طیو و آبزی شرق هرمزگان در سیریک

دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷  ۰ نظر   ۷۶ بازدید
عملیات اجرایی تنها کارخانه تولید غذای دام طیو و آبزی شرق هرمزگان در سیریک

فرماندار شهرستان سیریک افزود: تنها کارخانه تولید غذای دام ، طیور و آبزیان شرق هرمزگان با پیشرفت 55 درصدی در شهرستان سیریک در حال اجراست

میر مرسل ایزدی پور فرماندار شهرستان سیریک در بازید و سرکشی از این کارخانه گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 2 هکتار با زیر بنای 4 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و35 درصد دریافت در محدوده روستای میشی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: با توجه به پیشرفت بسیار خوبی که در نحوی اجرای این پروژه مشاهده می شود امید است تا شهریورماه سال جاری آماده بهره برداری شود.

ایزدی پور ابراز کرد: با راه اندازی این کارخانه در هر ساعت بیش از 10 تن غذای میگو و بیش از 5 تن غذای دام و طیور و روانه بیش از 180 تن انواع غذای دام ، طیور و آبزیان تولید و روانه بازار های مصرف استان هرمزگان خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک تصریح کرد: با راه اندازی این کارخانه برای 150 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی یادآور شد: این کارخانه در سه خط تولید فعالیت می کند که قادر است ضمن تامین غذای مورد نیاز مرغداری ها و مزارعه پرورش میگو شرق هرمزگان بخش عمده ای از غذای مورد نیاز استان هرمزگان را تامین و از ورود غذای دام و طیور و آبزیان به داخل کشور بی نیاز کند.

منبع : دانا

دیدگاه خود را بیان کنید