تجهیز اسکله صیادی کنارک به سیستم اطفا حریق سیار

سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷  ۰ نظر   ۸۱ بازدید
تجهیز اسکله صیادی کنارک به سیستم اطفا حریق سیار

قائم مقام مدیرکل شيلات سیستان و بلوچستان گفت: در راستای افزایش ایمنی شناورهای صیادی استان و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی اسکله صیادی کنارک به سیستم اطفا حریق سیار مجهز شد


ظهر امروز در راستای افزایش ایمنی شناورهای صیادی استان و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی اسکله صیادی کنارک به سیستم اطفا حریق سیار مجهز شد.

قائم مقام مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان افزود: در راستای افزایش ایمنی شناورهای صیادی استان و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی و سرایت آن به سایر شناورهای صیادی در اسکله صیادی کنارک یک دستگاه پمپ آتش نشانی سیار (پرتابل) با قدرت پرتاب ۷۰ متر خریداری و پس از طی دوره آموزش آن، امروز در بندر صیادی کنارک به بهره‌برداری رسید.

مهرداد میرزایی گفت: بندر صیادی کنارک یکی از ۵۰ بندر کددار دنیا در زمینه تخلیه تن ماهیان است که بیشترین شناورهای کلاس لنج در این بندر پهلوگیری می نمایند و برای افزایش ایمنی شناورهای پارک شده در بندر خرید و نصب سیستم اطفا حریق برای بندر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه برنامه داریم سایر بنادر صیادی استان را هم به این سیستم تجهیز کنیم، بیان کرد: برای خرید و راه‌اندازی این سیستم مبلغ یک میلیارد و 115 میلیون ریال هزینه شده است

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید