سمینار آشنایی با مدل تحلیل الگوهای رفتاری DISC در سازمان شیلات

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷  ۰ نظر   ۷۲ بازدید
سمینار آشنایی با مدل تحلیل الگوهای رفتاری DISC در سازمان شیلات

سمینار آموزشی یک روزه با عنوان تحلیل الگوهای رفتاری بر مبنای مدل علمی DISC روز سه شنبه مورخ 25/2/97 در محل سالن جلسات سازمان شیلات ایران برگزار شد.

امیرمسعود حیدری مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان شیلات در این باره گفت: این سمینار که به همت دفتر تحول اداری و با حضور مدیران میانی سازمان برگزار شد در راستای آشنایی مدیران با الگوی رفتاری افراد در محیط سازمانی و حتی خانوادگی می باشد.

به گفته مهندس حیدری مدل تحلیل رفتاری DISC یکی از مدل های نوین تحلیل الگوهای رفتاری مبتنی بر روانشناسی تحلیلی است که به عنوان یکی از علوم میان رشته ای از آن یاد می شود.


وی اشاره کرد: آشنایی با این مدل می تواند در بکارگیری افراد در سازمان ها با توجه به ویژگی های شخصیتی آنها که به صورت علمی و بر اساس تست های روانشناختی پیشرفته قابل شناسایی است بسیار موثر واقع شود، به علاوه این مدل در شناخت افراد از خود و تحلیل الگوی رفتاری خانواده ها نیز تاثیرگزار است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وتحول اداری سازمان شیلات با اشاره به کاربردی بودن این سمینار تصریح کرد: سازمان شیلات به عنوان اولین ارگان پیشگام کشور در پیاده سازی مدل تحلیل الگوهای رفتاری (DISC) می باشد که علاوه بر بکارگیری این مدل در میان مدیران و کارکنان محلی سازمان، سعی بر آن دارد تا در جذب نیروی انسانی جدید نیز از استانداردهای این مدل پیروی کند.

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید