2 صیاد متخلف ماهی در بیجار دستگیر شدند

یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷  ۰ نظر   ۱۰۶ بازدید
2 صیاد متخلف ماهی در بیجار دستگیر شدند

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بیجار گفت: ماموران یگان حفاظت 2 صیاد متخلف را هنگام صید غیرمجاز ماهی در سد تلوار این شهرستان دستگیر کردند.

صادق شهنواز روز یکشنبه اظهار داشت: در جریان گشت و کنترل محیطبانان این 2 صیاد دستگیر و یک رشته تور سدی و 40 قطعه ماهی نیز از آنها کشف و ضبط و پرونده ایی نیز تشکیل و برای رسیدگی و صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شد.
وی افزود: در فصل تخم ریزی ماهی هر گونه عملیات صیادی در رودخانه ها و سدهای این شهرستان ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

شهنواز با اشاره به اینکه محیط زیست بیجار برای حفاظت از مناطق تحت مدیریت خود نیازمند همکاری و تعامل مردم است، گفت: محیط زیست بیجار دارای 11 نیروی محیطبان است که نگهداری از مناطق حفاظت شده و منابع آبی این شهرستان بدون همکاری مردم ممکن نیست.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهد افراد سودجو در انجام عملیات شکار و صیادی غیرقانونی، با شماره تماس 0873822230موضوع را به ماموران یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.
سد تلوار با حجم مخزن 500 میلیون مترمکعب بر روی رودخانه تلوار واقع شده و هم اکنون 72.4 میلیون مترمکعب آب در آن ذخیره شده است.
این سد در 35 کیلومتری شرق بیجار و در سمت جاده بیجار به همدان قرار دارد

منبع : ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید