خرید و فروش آبزیان در بازار ماهی فروشان بندرعباس تلفنی می شود

یک‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۹۶ بازدید

خرید و فروش آبزیان در بازار ماهی فروشان بندرعباس تلفنی می شود

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: بمنظور جلوگیری از اجتماعات، بازار ماهی فروشان سامانه دریافت سفارش از شهروندان را به صورت تلفنی راه اندازی نماید و ماهی و میگوی مورد نیاز مردم بوسیله پیک درب منازل تحویل و وجه آن را دریافت کنند.

عزیزاله کناری شب گذشته(۳۰ فروردین ماه) در جلسه بررسی آخرین وضعیت بهداشتی بازار جدید ماهی فروشان و تصمیم گیری در خصوص شیوه ارائه خدمات بهتر به مردم، افزود: به منظور رعایت طرح فاصله گذاری در بازار ماهی فروشان و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با تغییر شیوه خدمات رسانی به شهروندان این جلسه تشکیل شد.
وی بیان کرد: بازار ماهی فروشان سامانه دریافت سفارش از شهروندان را به صورت تلفنی راه اندازی و ماهی و میگوی مورد نیاز مردم بوسیله پیک درب منازل تحویل و وجه آن را دریافت کنند.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان بندرعباس ادامه داد: از شهروندان خواسته می شود با توجه به موارد مثبت اعلامی در حوزه دستفروشان و شیوه نادرست عرضه آبزیان، مردم سلامت خود و خانواده هایشان را از طریق خرید از این افراد به خطر نیاندازند.
کناری تصریح کرد: بازار ماهی فروشان برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند برای تهیه سفارش خود به بازار بروند، نسبت به مشخص کردن فاصله مراجعه افراد و همچنین راه اندازی سیستم پیجر برای اطلاع رسانی مردم و استمرار ضد عفونی بازار و رعایت اصول و پروتکلهای بهداشت اقدام کند.

وی اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت فعالان حوزه بازار ماهی فروشان مدیریت بازار با همکاری مرکز بهداشت نسبت به تست افراد و صدور کارت سلامت افراد اقدام کند و هرگونه عرضه آبزیان به صورت عمده و خرده در خارج از محوطه بازار همچنان ممنوع است.

کناری ادامه داد: عوامل ذیربط با عرضه کنندگان برخورد خواهند کرد ضمن اینکه منطقه مزبور توقف ممنوع است و عوامل پلیس راهور نسبت به خودروهای متوقف در آن محل اعمال قانون خواهند کرد.

فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه خودروها و قایق هایی که در لاین شمالی بلوار مقابل بازار تحت هر عنوانی توقف کنند اعمال قانون خواهند شد، عنوان کرد: با عمده فروشانی که با فروش ماهی به دستفروشان زمینه فعالیت آنها را فراهم و بهداشت جامعه را تهدید می کنند نیز برخورد قانونی از جمله طرح دعوا در مراجع قضایی تا تعطیلی کامل واحد آنها خواهد شد

منبع : ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید