تامین امنیت سرمایه‌گذاری در گیلان

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۴۹ بازدید

تامین امنیت سرمایه‌گذاری در گیلان

آقایی با بیان اینکه امنیت سرمایه گذاری در گیلان تامین می شود گفت: شیلات، کشاورزی، دامپروری و صنعت بوم‌گردی چهار محور درآمدی استان در بومی‌سازی اقتصاد مقاومتی است.

احمد آقایی امروز(یک‌شنبه، ۲۸ اردیبهشت)در شورای گفتگوی استان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: پژوهشگران مهمترین عامل کج‌رفتاری و بزهکاری را در بیکاری و فقر دانسته‌اند.


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه فقر مهمترین بیماری اجتماعی تلقی می‌شود گفت: طبق روایات و احادیث بایستی توانگران فعال اقتصادی که از بهره هوشی اقتصادی بالاتری نسبت به دیگران برخوردارند، به افراد نیازمند کمک کنند.

وی به ظرفیت‌های بالای گیلان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و با تصریح اینکه دستورالعمل‌هایی در حمایت از اقتصاد مقاومتی در استان ابلاغ شد افزود: تشکیل کارگروه، حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و تشکیل کمیته‌هایی در کارگروه، رصد مشکلات اقتصادی و مشاوره حقوقی و ... از اهم موضوعاتی است که در حوزه حمایتی و امنیتی پیگیری می‌شود.

آقایی با تاکید بر اینکه سعی بر این است که اقتصاد مقاومتی را بومی‌سازی کنیم تصریح کرد: شیلات، کشاورزی، دامپروری و صنعت بوم‌گردی چهار محور درآمدی استان شمرده می‌شود.‌

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان اعلام‌کرد: جلوگیری از خروج سرمایه و در آمد اقتصادی از اهم برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: با کسانی که از اقتصاد مقاومتی در راستای بهره‌وری شخصی و غارتگری بهره گیرند، برخورد می‌شود.

آقایی گفت: دستگاه قضا امنیت سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران را تامین می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان اظهارکرد: تبدیل مرتع دامداری به صنعت گردشگری یکی از مواردی است که در راستای اقتصاد مقاومتی با آن برخورد جدی می‌شود چراکه به حوزه درآمد دامداران گیلان خدشه وارد می‌شود

منبع : شبستان

دیدگاه خود را بیان کنید