خط ونشان فرماندار بندرعباس برای ماهی فروشان دستفروش

سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۴۰ بازدید

خط ونشان فرماندار بندرعباس برای ماهی فروشان دستفروش

ادامه عرضه آبزیان توسط دستفروشان در ضلع شمالی بازار ماهی، تهدید جدی برای سلامت جامعه می باشد و ضروریست دستگاههای متوالی با جدیت به وظیفه خود در این خصوص اقدام کنند.

فرماندار بندرعباس با بیان این مطلب گفت: جهت نظارت بیشتر بر فعالیت بازار لازم است که نماینده اصناف در بازار جدید ماهی مستقر باشد. جلسه بررسی مسائل و مشکلات بازارچه ماهی فروشان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه گفت: دستفروشان ضلع شمال بازارچه ماهی فروشان، ماهی را به شکل غیربهداشتی عرضه
می کنند و متاسفانه برخی افراد جامعه نیز بدون توجه به این مهم با تامین و تهیه آبزیان مورد نیاز خود از این طریق سلامت خود را به خطر می اندازند و لازم است برای حفظ سلامت جامعه دستگاههای متولی با جدیت بیشتر در این زمینه انجام وظیفه کنند.

وی در ادامه بیان کرد: نماینده اصناف برای نظارت بیشتر بر فعالیت بازارچه و صدور پروانه فعالیت غرفه داران در بازار ماهی مستقر باشد تا هر چه سریعتر این امر محقق گردد و همچنین باید بخشی از دستفروشان ماهی را در غرفه های بازار ماهی جدید مستقر کرد.

فرماندار در پایان گفت: انتظار است حوزه مبارزه با تخلفات شهرداری به همراه بهداشت و راهور از ابتدای صبح در محل مورد نظر مستقر و با جدیت انجام وظیفه کنند و نیروی انتظامی نیز در صورت ضرورت از آنها پشتیبانی کند و روشنایی محدوده بازار نیز انجام و شیلات از فعالیت قایق ها در کنار خیابان جلوگیری بعمل آورد.

منبع : دریانیوز

دیدگاه خود را بیان کنید