بزرگترين طرح توليد خوراك دام و طيور غرب كشور افتتاح شد

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۱ بازدید

تهران - بزرگترين طرح توليد خوراك دام و طيور و آبزیان غرب كشور با تخصيص 20 ميليارد ريال تسهيلات از محل بنگاه هاي زودبازده كه از سوي بانك صادرات ايران تامين مالي شد، توسط رييس جمهور از طريق ويدئو كنفرانس به بهره برداري رسيد.

6/4/1390

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي بانك صادرات ايران، در راستاي توسعه اقتصادي كشور، آباداني ميهن اسلامي و محروميت زدايي از بخش‌هاي مختلف كشور اين بانك با تخصيص 20 ميليارد ريال تسهيلات از محل بنگاه هاي زودبازده، نسبت به تامين مالي بزرگترين طرح توليد خوراك دام و طيور و آبزیان غرب كشور اقدام كرد.
اين طرح در مدت زمان كوتاهي در ايلام به بهره برداري رسيد.
'محمود احمدي نژاد' رييس جمهور در مراسم افتتاح بزرگترين طرح توليد خوراك دام و طيور و آبزیان غرب كشور كه از طريق ويدئو كنفرانس سخن مي گفت، گفت: ظرفيت‌هاي بسيار مناسبي در سراسر كشور در جهت توسعه اقتصادي وجود دارد كه بايد با شناسايي بهينه اين ظرفيت ها و با روحيه تلاش جمعي نسبت به ساخت و بهره برداري آنها اقدام كرد.
وي افزود: افتتاح چنين طرح‌هايي در استان ايلام زمينه‌هاي كارآفريني و رشد صنايع غذايي، كشاورزي و دامپروري را در پي خواهد داشت.
يادآوري مي شود، در مراسم افتتاح اين طرح كه استاندار ايلام و جمعي از مسئولان استاني نيز حضورداشتند، مسئول سرپرستي بانك صادرات در استان ايلام نيزگفت: بانك صادرات به عنوان بازوي توانمند اقتصادي كشور در تمام طرح‌هاي ملي و زير بنايي حضور فعال دارد و خواهيم كوشيد با مشاركت فعال در تأمين سرمايه گذاري مورد نياز بخش‌هاي مختلف اقتصادي، رسالت خويش را در راستاي تحقق اهداف دولت خدمتگزار و به منظور شكوفايي اقتصاد كشور، رفاه مردم و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به انجام رسانيم.

دیدگاه خود را بیان کنید