9 پروژه شیلاتی در هفته دولت در زنجان افتتاح می‌شود

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۴۹ بازدید

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان گفت: در سال‌جاری 9 پروژه شیلاتی در هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود.

محمود صیادبورانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به افتتاح 9 پروژه شیلاتی در هفته دولت افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های زنجان، ماه‌نشان، خدابنده و خرم‌دره مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و این در حالی است که بیشترین پروژه‌ها در شهرستان زنجان قرار دارد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مذکور در راستای تولید 27 تن ماهیان سردآبی در استان است، ادامه داد: این پروژه‌ها با هزینه‌ای بیش از 200 میلیون تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر امور شیلات و آبزیان استان زنجان با تأکید بر اینکه با افتتاح این پروژه‌ها 7 نفر به صورت مستقیم و دو برابر این تعداد اشتغال‌زایی غیرمستقیم صورت خواهد گرفت، افزود: در حال حاضر علاوه بر 9 پروژه مذکور 11 پروژه نیز آمادگی لازم برای افتتاح را دارند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افتتاح این پروژه‌ها در دهه‌فجر سال‌جاری صورت خواهد گرفت.

صیاد بورانی در رابطه با میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در 9 پروژه شیلاتی، ادامه داد: به ازای هر 30 میلیون تومان سرمایه‌گذاری در این بخش یک نفر می‌تواند مشغول به کار شود و این در حالی است که برخی مواقع برای ایجاد یک اشتغال در بخش صنعت 300 میلیون تومان اعتبار لازم است.

دیدگاه خود را بیان کنید