720 هزار بچه ماهی در رودخانه سیاه درویشان رها سازی شد

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۶۲ بازدید

رشت - خبرگزاری مهر: مدیرکل شیلات گیلان از رهاسازی 720 هزار قطعه بچه ماهی شاه کولی در رودخانه سیاه درویشان شهرستان صومعه سرا خبر داد.

حجت سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این میزان بچه ماهی شاه کولی در رودخانه سیاه درویشان بخش تولمات شهرستان صومعه سرا رهاسازی شده است.

وی در ادامه به کشفیات یگان حفاظت منابع شیلات گیلان اشاره کرد و اظهارداشت: تنها در 27 شهریور ماه امسال پرسنل یگان حفاظت منابع شیلات پایگاه آستارا طی یک محله عملیات و شناسایی موفق به کشف 120 رشته دام فلسدار و 50 رشته دام غضروفی و همچنین چهارباب کومه غیرمجاز صیادی شدند.

مدیرکل شیلات گیلان گفت: در این عملیات چهار فروند قایق موتوری به همراه چهار نفر متهم توقیف و دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی افزود: همچنین پرسنل یگان حفاظت پایگاه کیاشهر از 22 تا 26 شهریورماه جاری طی چند عملیات در حوزه استحفاظی خود موفق به کشف یک فروند قایق موتوری 85 قوه اسب، یک فروند قایق موتوری 48 قوه اسب، دو دستگاه پره 180 متری، یک فروند قایق پارویی، 255 رشته دام استخوانی و غضروفی و یک دستگاه ماشک شده و همینطور دراین زمینه هشت نفر متهم به دادگاه معرفی شدند.

سعیدی ادامه داد: تمامی این عملیات برای آماده سازی مناطق صید پره و مبارزه با صید غیر مجاز در منطقه بوده است

دیدگاه خود را بیان کنید