تخصیص تسهیلات ملی برای رشد بخش آبزی پروری

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۸۵ بازدید

رئیس ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص تسهیلات ملی برای رشد بخش آبزی پروری در استان چهار محال و بختیاری خبر داد

پیمان فلسفی در گفت و گو باخبر نگارباشگاه خبرنگار با اشاره به اینکه استان چهار محال و بختیاری از ظرفیت بالایی برای پرورش آبزیان برخوردار است، افزود: اعتبار لازم برای توسعه زیر ساختهای آبزی پروری و عملیاتی شدن طرح های حوزه شیلات در استان از محل اعتبارات ملی محقق خواهد شد.

وی در خصوص بحث خشکسالی و طرح انتقال آب در استان چهار محال و بختیاری بیان داشت: طرح انتقال آب در استان در زمره طرح های زیر بنایی است و قطعاً پیش بینی ها و تدابیر لازم به عمل آمده است.

مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: دولت در این طرح به دنبال آماده سازی شرایطی است که آسیبی متوجه کشاورزان استان چهار محال و بختیاری نشود.

وی در خصوص طرح انتقال آب و خشک شدن اراضی کشاورزی گفت: تا هنگامی که روستاییان از قانون حق آبه روستائیان حاشیه رودخانه ها بهره می برند باید این آب به روستائیان تعلق گیرد و درصورت مازاد مصرف به تقاط دیگر انتقال می یابد و ما به عنوان سازمان جهاد کشاورزی این مشکل را با وزارت نیرو و سازمانهای مرتبط مطرح می کنیم تا مشکل کشاورزان مرتفع شود

دیدگاه خود را بیان کنید