احداث بازارچه عرضه ماهی و آبزیان در شهرکرد

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۷۷ بازدید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرکرد گفت: به زودی بازارچه عرضه ماهی در شهرکرد احداث و راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله گودرزی بعدازظهر امروز در نشست کمیته سلامت و امنیت غذایی این شهرستان‌ اظهار داشت: ارتقای فرهنگ سلامت، اصلاح و بهبود روش‌ها، طراحی فرایندها و روش‌های بهینه خدمت‌رسانی بهتر به مردم از مهم‌ترین اهداف فراروی این کمیته است.
وی سلامت را یکی از شاخص‌های رشد و توسعه جوامع برشمرد و گفت: این امر مستقیماً با رشد و توسعه منابع انسانی مرتبط است.
گودرزی تأکید کرد: سلامتی از شاخصه‌های بسیار مهم و ارزشمندی است که در هر اجتماع و برای هر شخصی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای یک زندگی موفق و سرشار از اثر بخشی، سلامتی و تندرستی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود و بی‌شک نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.
وی بر ضرورت نظارت بیشتر بر روند احداث مجتمع‌های دامداری در این شهرستان تأکید کرد و گفت: برهمین اساس لازم است تا مسئولان ادارات ذی‌ربط، شهرداری‌ها و بخشداریها بیش از پیش نسبت به احداث مجتمع‌های دامداری و تجمیع صنایع نیمه مزاحم سرعت عمل بیشتری داشته باشند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد خواستار احداث بازارچه آبزیان در این شهرستان شد و گفت: بر‌اساس برنامه‌ریزیهای صورت گرفته هماهنگی‌های لازم به‌منظور ایجاد و احداث بازارچه عرضه ماهی در این شهرستان انجام گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس طی مدت دو هفته آینده مکان یابی مناسب برای احداث این بازارچه انجام و به زودی این بازارچه در شهرکرد احداث میشود.
گودرزی نظارت بر بهداشت آب آشامیدنی در شهرها و روستاها را از دیگر مصوبات این کمیته عنوان کرد و گفت: نظارت بر تأمین و رعایت بهداشت آب آشامیدنی شهرها و روستاهای تابع این شهرستان موجب پاسخگویی به مطالبات مردمی است.
وی تصریح کرد: برهمین اساس مقرر شد ادارات مربوطه تمام توان خود را در راستای حل مسائل و مشکلات آب آشامیدنی مردم انجام دهند

دیدگاه خود را بیان کنید