هفت پروژه شیلاتی در گلستان اجرایی می شود

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۱۱۰ بازدید


خبرنگار مهر، علی اکبر پاسندی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح های هفته دولت افزود: در هفته دولت شش پروژه شیلاتی افتتاح و به بهره برداری رسیده و یک پروژه کلنگ زنی می شود.
به گفته وی، با بهره برداری از این طرح ها بطور مستقیم برای 92 نفر و غیرمستقیم برای 204 نفر اشتغالزایی می شود.

پاسندی با بیان اینکه سه پروژه در سایت میگوی گمیشان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: دو مزرعه میگوی 40 هکتاری و یک مزرعه 20 هکتاری در گمیشان با اعتبار 20 میلیارد ريال و اشتغالزایی مستقیم 60 نفر و غیرمستقیم 120 نفر افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و تجهیز مزرعه پرورش ماهی گرم آبی در بندرگز با اعتبار یک میلیارد و 385 میلیون ريال و اشتغالزایی مستقیم 33 نفر و غیرمستقیم 66 نفر از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

مدیرکل شیلات گلستان با اشاره به طرح اصلاح، مرمت، تجهیز و تکمیل دو مزرعه پرورش ماهی گرمابی در کردکوی، گفت: این دو طرح در روستای نیازآباد و با اعتبار دو میلیارد و 665 میلیون ريال و اشتغالزایی مستقیم هفت نفر و و غیرمستقیم 14 نفر یکی دیگر از طرح هایی است که به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در هفته دولت یک طرح احداث مزرعه پرورش ماهی گرم آبی در بندرترکمن با اعتبار یک میلیارد ريال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم شش نفر کلنگ زنی می شود.

پاسندی اظهار امیدواری کرد، این طرح امسال مورد بهره برداری قرار گیرد

دیدگاه خود را بیان کنید