برگزاری کارگاه آموزشی کشت توام ماهی در شالیزار

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۴۸ بازدید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل از برگزاری کارگاه آموزشی دستورالعمل اجرایی کشت توام ماهی در شالیزار خبر داد

قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل از برگزاری سمینار آلگوریتم مسمومیت در دانشگاه آزاد واحد بابل خبر داد.
وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این سمینار، آموزش روش‌های جدید و اطلاع از پیشرفت‌های اخیر، تبادل نظر و مشاوره دانشجویان با متخصصان برای درمان مسمومیت با ارائه طرح‌های پژوهشی و ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه برای دانشجویان و نخبگان علمی است.
رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل خاطرنشان کرد: این سمینار از سوی معاونت پژوهش و فناوری با همکاری روابط عمومی، دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد بابل دوشنبه 28 آذرماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد واحد بابل برگزار می‌شود.
قلی‌پور همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی دستورالعمل اجرایی کشت توام ماهی در شالیزار خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی 24 آذرماه سال جاری در دانشکده شیلات دانشگاه آزاد بابل برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این کارگاه یک روزه پرورش توام کپور، ماهیان چینی با برنج، تولید و پرورش ارگانیک ماهی و تولید ارگانیک برنج مورد بررسی قرار می‌گیرد.
این مسئول اذعان داشت: در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان از سوی حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بابل گواهینامه حضور در کارگاه آموزشی و دستورالعمل اجرایی کشت توام ماهی در شالیزار آکوآپونیک اعطا می‌شود

دیدگاه خود را بیان کنید