مهم‌ترین برنامه‌های شیلات هرمزگان در سال 93 تشریح شد

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۲ بازدید

مهم‌ترین برنامه‌های شیلات هرمزگان در سال 93 تشریح شد
مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به رویکرد جهادی شیلات هرمزگان در سال 93 به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های شیلات هرمزگان پرداخت.
سید پرویز محبی طی نشست خبری با اشاره به مزین شدن نام سال توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: امید است شیلات هرمزگان در سال 93 با بهره‌گیری از همین شعار گام‌های مهمی در خدمت‌رسانی به جامعه شیلاتی استان هرمزگان بردارد.
وی توسعه و جایگزین کردن روش صید لانگ لاین در بین شناورهای صیادی، پیگیری پذیرش شغل صیادی به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور، بررسی و مطالعه علل کاهش صید در برخی گونه‌ها، واگذاری مدیریت بنادر صیادی لاوان و گوگسر به تعاونی‌ها، تعیین تکلیف موج‌شکن‌های مردمی و تداوم جلسات کمیته مدیریت صید را از اهم برنامه‌های شیلات هرمزگان در سال 93 خواند.
مدیرکل شیلات هرمزگان تکمیل ساخت بنادر صیادی نیمه‌تمام، تقویت و توانمندسازی تعاونی‌های صیادی، توسعه صید فانوس ماهیان و بازسازی ذخایر آبزیان را از دیگر برنامه‌های مهم شیلات هرمزگان در سال 93 خواند.
محبی خاطرنشان کرد: شیلات هرمزگان در سال 93 با توجه به اهمیت توسعه مکران برای کشور، بخش مهمی از برنامه خود را به این موضوع اختصاص داده است
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید