بهره‌برداری از فاز 2 مجتمع پرورش ماهی شهید احمدیان تا پایان سال جاری

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۶۸ بازدید


بهره‌برداری از فاز 2 مجتمع پرورش ماهی شهید احمدیان تا پایان سال جاری
معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان از بهره‌برداری فاز 2 مجتمع پرورش ماهی شهید احمدیان تا پایان سال جاری خبر داد
امید حاجتی عصر امروز و در حاشیه بازدید از فاز یک و دو مجتمع پرورش ماهی شهید احمیدیان در سخنانی با اشاره به مشکلات موجود در فعالیت این مجتمع که مانع از پیشروی پروژه طبق برنامه زمانی است، اظهار کرد: مشکلات به چند بخش تقسیم می‌شود، بخشی از مشکلات به تعاونی‌ها، نحوه و میزان مشارکتشان برمی‌گردد و برخی مشکلات به علت مشارکت ضعیف‌تر برخی از تعاونی‌هاست که باید فکری به حال آن‌ها کرد
معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان افزود: بخش دیگر به بانک‌ها مربوط است که تا کنون همکاری خوبی داشته‌اند و برخی دیگر از مشکلات، مسئله تمهیدات و زیرساخت‌ها و اعتبارات است.

وی از پایان این پروژه تا پیش از پایان سال جاری خبر داد و گفت: با زمان‌بندی انجام شده تا آخر سال قادر خواهیم بود فاز دوم مجمتع پرورش آبزیان شهید احمیدیان را به بهره‌برداری رساند.

وی بر لزوم مشارکت جدی تعاونی‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: تعاونی‌ها باید مشارکت جدی‌تر داشته باشند، چراکه با توجه به وسعت این پروژه، حجم کار انجام شده توسط اعضای تعاونی‌ها، قابل توجه نبوده است.

وی افزود: باید کمی به روند کار سرعت داده شود، آنچه موجب نزدیک شدن به فاز بهره‌برداری می‌شود، عمل کردن به تعهدات تعاونی‌هاست از جمله راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ داخلی و سایر موارد تا همسو با سایر نهاد‌ها همچون بانک‌ها، بتوانند به پیشرفت سریع این پروژه کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، امید حاجتی معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان به همراه سیدرحیم مغینمی مدیرکل شیلات خوزستان و بخشدار خرمشهر و برخی از مسئولان محلی از مجتمع پرورش ماهی شهید احمدیان بازدید و پیشرفت احداث فاز دو این مجتمع را بررسی کردند و با مشکلات تعاونی‌ها از نزدیک آشنا شدند
منبع: واحد مرکزی خبر

دیدگاه خود را بیان کنید