تلفات شيرهاي دريايي در آمريکا رو به افزايش است

شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۶ بازدید


واحد مرکزی خبر:بنا بر اعلام یک آژانس فدرال ، بچه شیرهای دریایی بیمار بیشتری -در مقایسه با پنج سال گذشته- در مناطق ساحلی کالیفرنیا گرفتار شده و به گل نشسته اند با این حال دانشمندان هنوز دلایل اصلی تلف شدن این پستانداران دریایی را نمی دانند.
در پی هشدار گروههای نجات حیوانات بدلیل مهاجرت گسترده بچه شیرهای بیمار به سواحل کالیفرنیا،کارشناسان مرکز ملی اقیانوس شناسی آمریکا نیز شرایط کنونی این پستانداران دریایی را quotation mark حادثه مرگ و میر غیر عادی quotation mark توصیف کردند.
شارون ملین، از کارشناسان حیات وحش مرکز ملی خدمات شیلات گفت quotation mark اوضاع بچه شیرهای دریایی زمانی وخیم تر می شود که از شیر گرفته می شوند و ناگزیرند خود برای جستجوی غذا تلاش کنند. quotation mark
وی با ابراز تاسف از شرایط زندگی شیرهای دریایی بیمار که در مناطق ساحلی کالیفرنیا گرفتارشده و قادر به حرکت نمی باشند افزود، وضعیت زندگی اینگونه پستانداران دست کم تا دوسال آینده روبه وخامت است اگر چه دانشمندان در حال تحقیق و بررسی برای یافتن دلایل اصلی ابتلا آنان به بیماری و افزایش مرگ و میر آنان هستند.
به گزارش خبرگزاری رویترز از سن دیگو، نهصد و چهل و هشت راس بچه شیر دریایی از ابتدای سال کنونی میلادی به سواحل سانتا باربرا، ونتورا، لس آنجلس، اورنج و سن دیگو کانتی مهاجرت کرده که سیصد و نود و پنج راس آنان تنها در لس آنجلس کانتی تلف شده اند.
این درحالی است که آمارها نشان می دهد در پنج سال گذشته تنها ششصد راس بچه شیر دریایی به مناطق ساحلی پناه برده و در سال دو هزار و دوازده میلادی، هشتاد و هشت راس بچه شیر تلف شده اند

دیدگاه خود را بیان کنید