تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۸۸ بازدید

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
جهانگیرزاده ، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - یکشنبه ۱۸ فروردین- تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد:

تذکر قاضی‌پور، محجوب و ملکشاهی نمایندگان ارومیه، تهران و کوهدشت به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در تعیین آزمون استخدامی پیش‌دبستانی‌ها، نیروهای شرکتی و حق‌التدریس باقی‌مانده تذکر دادند.

تذکر هاشمی نماینده تهران به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص عدم ارائه برنامه و زمان‌بندی قطعی برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک و عدم اقدام جدی در خصوص حل مشکلات فدراسیون‌های ورزشی به ویژه بخش مالی تذکر داد.

تذکر طبیب‌زاده نوری و دواتگری نمایندگان تهران و مراغه به وزیر امور خارجه در خصوص برخورد قاطع با کارمند متخلف سفارت عربستان سعودی و مسئول حادثه رانندگی اخیر تذکر دادند.

تذکر دامادی، احمدی،‌ هادی حسینی و کمال علیپور نمایندگان ساری، نوشهر، سوادکوه و جویبار به وزیر کشور در خصوص علت ممانعت از تردد وسایل نقلیه سنگین و کامیون‌ها از هفته آخر اسفند ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین در محورهای شمالی کشور که سبب تعطیلی و توقف فعالیت‌های اقتصادی در این استان‌ها شد، تذکر دادند.

تذکر سبحانی‌فر نماینده سبزوار به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آب روستایی کلاته شهرستان سبزوار و تسریع در احداث نیروگاه ۵ هزار مگاواتی سبزوار تذکر داد.

تذکر خجسته نماینده همدان به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم توجه جدی به صنعت ملی توسعه روابط فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی تذکر داد.

تذکر ندیمی، هادی حسینی، مصباحی مقدم، آشوری، جهانگیرزاده، جلالی، کاتب، خسروی، شوهانی،‌ پزشکیان، یوسفیان ملا، مطهری، دامادی،‌ بروجردی، کوثری، احمدی،‌ حیدری، تابش و فتح‌الله حسینی به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت توقف راه‌آهن غرب کشور از اسلام‌آباد به قصرشیرین و خسروی مصوب سفر مقام معظم رهبری که دارای مصوبه هیئت وزیران نیز است، تذکر دادند.

تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص مشکلات مدیریت شهری کلانشهر رشت با توجه به دستگیری چند نفر از اعضای این شورا تذکر داد.

تذکر نوباوه نماینده تهران به وزرای دادگستری و جهاد کشاورزی در خصوص جلوگیری از تصرف اراضی منابع طبیعی استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ و سهل‌انگاری سازمان منابع طبیعی شهرستان ساوجبلاغ نسبت به تصرف گسترده اراضی‌ ملی در شهرهای اطراف شهر هشتگرد تذکر داد.

تذکر عزیزی نماینده شیروان به وزیر نیرو در خصوص توقف نصب و ساخت ساختمان در نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان تذکر داد.

تذکر عزیزی نماینده اردل به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ضرورت پرداخت وام مسکن و حل مشکل مسکن ساکنان روستای سرآقاسید شهرستان کوهرنگ در اثر آتش‌سوزی، به وزیر کشور در خصوص ضرورت عمل به وعده به منظور تغییر برخی از فرماندهان حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ و به وزرای نفت و نیرو در در خصوص رفع آلودگی آب شرب منطقه سرخون که هنوز آغشته به نفت است و پرداخت خسارت به کشاورزان و شیلات‌داران تذکر داد.

تذکر سرقلعه نماینده لردگان به وزیر نیرو در خصوص عدم توجه به تشکیل شورای عالی آب و تخصیص آن به شهرستان لردگان تذکر داد.

تذکر قاضی‌پور، جهانگیرزاده، محجوب، سبحانی‌نیا، اکبریان، سبحانی‌فر و فتح‌الله حسینی نمایندگان ارومیه، تهران، کرج، نیشابور، سبزوار و قصرشیرین به رئیس ‌جمهور در خصوص ضرورت اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت تذکر دادند.

تذکر افتخاری نماینده تهران به وزیر امور خارجه در خصوص ضرورت پیگیری علت فوت دو زائر بی‌پناه تهرانی در فرودگاه جده و تصادف منجر به فوت بسیجی به علت رفتار خلاف قانون کارمند سفارت عربستان و ضرورت پیشگیری از این گونه حوادث و برخورد مناسب با متخلفان تذکر داد.

تذکر حسین‌زاده نماینده نقده به وزیر نیرو در خصوص عدم توجه به حل مشکل روستاهایی که در توسعه فیزیکی جدید دچار بحران برق مورد نیاز شدند و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در ساخت روستاهای شهرستان نقده و اشنویه به ویژه روستاهای بالای ۱۰۰ خانوار تذکر داد.

تذکر پیرمؤذن نماینده سرعین به وزرای دادگستری و کشور در خصوص ابطال فوری سند مالکیت صادره تصرف مسیر راه مطروحه در دره توقان تذکر داد.

تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به رئیس ‌جمهور در خصوص علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا تذکر داد.

تذکر ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از ادامه ریخت و پاش‌های گزاف در حال انجام شرکت فولاد مبارکه تذکر داد.

تذکر شفیعی نماینده ممسنی به وزیر نیرو در خصوص فروش آب به قیمت بالا در مناطق عشایری و روستاهای محروم از آب ممسنی تذکر داد.

تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور در خصوص برخورد نامناسب با جوانان طرفدار فوتبال در مسابقه داماش و پرسپولیس تذکر داد.

تذکر کاتب نماینده گرمسار به وزیر کشور در خصوص عدم معرفی فرماندار شهرستان گرمسار بعد از ۸ ماه تذکر داد.

تذکر ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم نظارت و کنترل بیشتر بر شرکت فولاد مبارکه و به وزیر نیرو در خصوص لزوم توجه به مشکلات حوزه برق شهرستان مبارکه با وجود تذکرات متعدد تذکر داد.

تذکر میرگلوبیات نماینده ساوه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توقف ساخت پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی بیمارستان حضرت امام رضا (ع) در شهرستان زرند با توجه به مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان و توقف پروژه مجتمع فرهنگی ـ هنری در شهرستان مأمونیه با وجود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در شهر زاویه تذکر داد.

تذکر احمدی و هادی حسینی نمایندگان نوشهر و قائم‌شهر به وزیر کشور در خصوص ممانعت از تردد کامیون در جاده کندوان بعد از زلزله ۸ اسفند سال ۱۳۸۳ و آسیب‌های فراوان اقتصادی از جمله کاهش تولید و گرانی در قلب مازندران تذکر دادند.

تذکر سلطانی نماینده بروجن به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توجه به ازدیاد حجم تصادفات در جاده بروجن ـ شهرکرد ـ لردگان و بی‌توجهی وزیر محترم، به وزیر نفت در خصوص وضعیت مدیران استانی که اقدامات آنها منجر به چالش و نابسمانی شده است و به وزیر اقتصاد و امور دارایی در خصوص اقدامات غیرقانونی بر خلاف مصالح کشور توسط مؤسسات مالی و اعتباری تذکر داد.

تذکر نعمتی نماینده اسدآباد به وزیر امور خارجه در خصوص برخورد لازم با نماینده کشور مصر در خصوص هتک حرمت به سفارت ایران در مصر تذکر داد.

تذکر اسفنانی نماینده فریدن به وزیر نیرو در خصوص انجام اقدامات لازم به منظور آبرسانی شرب شهرها و روستاهای اطراف آن که دچار مشکل شده‌اند، تذکر داد.

تذکر موسوی‌نژاد نماینده دشستان به وزیر نیرو در خصوص محرومیت مردم روستاهای لرده، باغ‌تاج، انارستان که از نعمت آب و برق محروم هستند، تذکر داد.

تذکر حسن‌نژاد نماینده مرند به رئیس ‌جمهور در خصوص عدم آغاز به کار نیروگاه مارازاد روی رودخانه مرزی ارس با وجود پیشرفت بسیار بالای نیروگاه اردوباد در طرف آذری تذکر داد.

تذکر احمدی‌ نماینده داراب به وزیر بهداشت در خصوص تأمین پزشک عمومی برای درمانگاه‌های بخش نورگ به بیمارستان داراب تذکر داد.

تذکر احمدی نماینده دهلران به رئیس ‌جمهور در خصوص بی‌برنامگی در ارتباط با مدیریت ریزگردها در مناطق مرزی تذکر داد.

تذکر ندیمی نماینده لاهیجان به رئیس جمهور در خصوص دستور بازنگری مصوبه ۱۱/۱/۹۲ کارگروه چای و برنج به ویژه بندهای مرتبط در موارد قیمت برگ سبز، نحوه خرید کارخانجات و حواله‌های وارداتی تذکر داد.

تذکر چهاردولی نماینده ملایر به وزیر نیرو در خصوص عدم حل مشکلات آب روستایی شهرستان ملایر با وجود تذکرات و پیگیری‌های متعدد تذکر داد.

تذکر حاجی‌، رحماندوست و صادقی نمایندگان شاهین‌شهر تهران و شیراز به رئیس‌ جمهور در خصوص عدم پرداخت معوقات آزادگان و دو سوم باقیمانده تاکنون تذکر دادند.

تذکر موسوی لارگانی و فتح‌الله حسینی نمایندگان فلاورجان و قصرشیرین به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم برخورد قاطع دیپلماتیک با دولتمردان کشور آذربایجان بابت اظهارات شرم‌آور و سخیف ضد ایرانی آنها تذکر دادند.

تذکر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم نظارت دقیق بر بازار برای کاهش قیمت کالاهای صادراتی مورد نیاز مردم در سال جدید تذکر داد.

تذکر دامادی نماینده ساری به وزیر نیرو در خصوص عدم اجرای دیوار بتنی روستای بزمیل‌آباد شهرستان میاندورود تذکر داد

دیدگاه خود را بیان کنید