دستگيري 245 متهم توسط ماموران يگان حفاظت شيلات ايران

جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۱ بازدید


پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "يزدان پناه" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ما اظهارداشت: با برنامه ريزي و اقدامات خوبي كه از سوي كاركنان پايگاه هاي يگانهاي حفاظت شيلات استانهاي ساحلي در ايام نوروز امسال صورت گرفته، موفقيت هاي زيادي در اين ايام نسبت به مدت مشابه در سال گذشته كسب كرده ايم.
فرمانده يگان حفاظت شيلات ايران افزود: در راستاي حفاظت از منابع ارزشمند آبزي با انجام يك هزار و 140 مرحله گشت دريايي و هزار و 810 مرحله گشت ساحلي، هفت هزار و 931 فروند شناور ، هزار و 600 باب از اماكن، صيدگاه ها و مراكز عرضه و توزيع آبزيان مورد بازرسي و بازديد قرار گرفتند.
وي با اشاره به دستگيري 245 متهم در اين رابطه از توقيف 38 فروند شناور صيادان متخلف و كشف پنج هزار و 57 كيلوگرم انواع آبزيان در نيمه اول فروردين ماه سال جاري خبر داد.
به گفته سرهنگ يزدان پناه، طي اين مدت، 60 هزار و 299 رشته انواع دام و تور و 26 فروند قايق پارويي صيادان متخلف و غيرمجاز توقيف شد.
وي با اشاره به تعامل و هماهنگي بسيار خوب فرمانده هان درياباني و انتظامي استان ها و همچنين يگانهاي حفاظت شيلات در استان هاي ساحلي بر تشديد برخورد با صيادان غيرمجاز در بحث حفاظت از منابع ارزشمند آبزي كشور تاكيد كرد.
فرمانده يگان حفاظت شيلات در خاتمه نيز از فرماندهان درياباني و انتظامي استانها كه همكاري بسيار خوبي با اين مجموعه داشته اند، تقدير و تشكر كرد

دیدگاه خود را بیان کنید