احداث آکواریم هفت‌هزار مکعبی در کنار جنگل‌های حرای عسلویه

سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۴ بازدید


خبرنگار مهر، حجت‌الله فریدونی عصر دوشنبه در نشست مسئولان منطقه ویژه پارس با اشاره به احداث آکواریوم هفت‌هزار متر مربعی در کنار جنگل حرا در منطقه عسلویه، اظهار داشت: این کار با هدف توسعه گردشگری و با سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت می‌گیرد
وی به برنامه‌های اجحرای این آکواریوم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با احداث این آکواریوم، تعداد زیادی از آبزیان خلیج فارس از نزدیک برای گردشگران و توریست ها قابل مشاهده خواهند بود.
مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ساخت این آکواریوم، سود 35 درصدی را برای سرمایه گذاران در پی داشته باشد.
وی تصریح کرد: ماموریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ایجاد فضای امن به منظور تحقق سرمایه گذاری های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی، فرهنگی و توریستی است.
ساماندهی نیروهای پیمانکار شاغل در منطقه ویژه پارس
مدیر منابع انسانی منطقه ویژه پارس نیز تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار واجد شرایط را از مهمترین اهداف سازمان در راستای ایجاد امنیت شغلی کارکنان برشمرد و اظهار داشت: عقد قرارداد مستقیم با بیش از 800 نفر از نیروهای پیمانکار انجام شده و در آینده نیز تبدیل وضعیت کسانی که واجد شرایط عقد قرارداد مستقیم هستند ادامه خواهد یافت.
محمد نوروزی فرد با بیان اینکه پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیر گذار در تحقق شعار حماسه اقتصادی است افزود: ارج نهادن به منابع انسانی و ایجاد انگیزه در آنان زمینه ساز پیشرفت و توسعه در پارس جنوبی است و تلاش می شود با ساماندهی نیروهای پیمانکاری بستر لازم برای خلق یک حماسه اقتصادی در قطب انرژی کشور فراهم شود.
وی نیروی انسانی شاغل در پایتخت انرژی کشور را ارزشمندترین سرمایه این سازمان برشمرد و افزود: گسترش چتر حمایتی از نیروهای شاغل در صنعت نفت، تکیه برخرد جمعی، حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق کارکنان از مهمترین اولویت‌های این سازمان برای حفظ این سرمایه ارزشمند خواهد بود.
نوروزی‌فرد با تشریح عملکرد سال 91 مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس یادآور شد: تبدیل طرح تردد کارکنان اقماری یک یه یک، اقدامی مهم در راستای بهبود راندمان کاری، کاهش هزینه در بخش‌های مختلف و بهبود مسائل روانی، جسمی و تربیتی افراد است.
وی به‌کارگیری بیش از 943 نفر از نیروهای بومی، دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه‌ها و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر را از دیگر عملکرد این مدیریت در تسریع و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمدن صنعتی پارس برشمرد.
مدیر منابع انسانی منطقه ویژه پارس افزود: رسیدن به اهداف متعالی صنعت نفت نیازمند داشتن افراد متخصص و متعهد است و مدیریت منابع انسانی منطقه ویژه پارس از هیچ کوششی برای ارتقای دانش آنان دریغ نخواهد کرد

دیدگاه خود را بیان کنید