درخشش دانشجویان دانشگاه شهرکرد در آزمون دکترا تخصصی

یک‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۴۸ بازدید

درخشش دانشجویان دانشگاه شهرکرد در آزمون دکترا تخصصی
اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: نرجس امیرچخماغی دانشجوی دوره کارشناسی ارشد رشته جنگل‌داری دانشکده‌ منابع‌طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد در آزمون سراسری دکتر تخصصی رتبه دوم را کسب کرد.
وی با بیان اینکه نرجس امیرچخماغی با کسب رتبه دوم آزمون دکترا تخصصی مزد زحمات خود را گرفته‌ است، افزود: حضور در دانشگاه شهرکرد و استفاده از تجربیات ارزنده اساتید مجرب این دانشگاه نیز در کسب رتبه دوم توسط خانم چغماغی تاثیرگذار بوده است.
این مسئول متذکر شد: دانشکده منابع‌طبیعی و علوم‌زمین دانشگاه شهرکرد در سال 1388 از دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد مستقل شد.
رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه دانشکده منابع‌طبیعی و علوم‌زمین این دانشگاه دارای کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و سایت‌های آموزشی و پژوهشی است، بیان داشت: در حال حاضر رشته‌های مهندسی منابع‌طبیعی در گرایش‌های مرتع و آبخیز‌داری، جنگل‌داری و شیلات در مقطع کارشناسی و رشته‌های مهندسی منابع‌طبیعی در گرایش‌های مرتع داری، آبخیز‌داری، جنگل‌داری و تکثیر و پرورش آبزیان در مقطع کاشناسی ارشد و رشته‌های آبخیز‌داری و جنگل‌داری در مقطع دکتری تخصصی در این دانشکده دایر است.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده رشته بیابان‌زدایی در مقطع کارشناسی‌ ارشد و رشته پترولوژی در مقطع دکتری تخصصی نیز در این دانشکده در حال راه اندازی هستند

دیدگاه خود را بیان کنید