ضرورت گسترش صنایع وابسته کشاورزی و شیلات در فریدونکنار

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۵۷ بازدید

ضرورت گسترش صنایع وابسته کشاورزی و شیلات در فریدونکنار
فرماندار فریدونکنار گفت: صنایع وابسته کشاورزی و شیلات در شهرستان ساحلی و توریستی فریدونکنار باید گسترش یابد
محمد حسین‌زاده لداری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی در فریدونکنار اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید با تمام تلاش و دقت برنامه‌ریزی و فعالیت کرد.
وی در تشریح برخی مواضع و اهداف دولت تدبیر و امید اظهار داشت: دولت یازدهم در همین راستا با تاکید بر عدالت اجتماعی، به دنبال اقتصادی پویا و موثر و حمایت از بخش خصوصی و تولید داخلی است.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه آموزه‌های دینی و تمدنی ما بر مشورت و خرد جمعی تاکید دارد، گفت: تاکید بر منفعت جمعی و ارجحیت آن بر منافع فردی باید در دستور کار باشد.

حسین‌زاده در تشریح برخی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت تدبیر و امید از بهادادن به مردم، رفع فقر و محرومیت، اعتماد کردن به مردم، جوانان، مبتکران و استعدادهای درخشان، سیاسی نکردن فعالیت‌های عمرانی، توجه و تکریم خیران خوب و نیک‌اندیش، آسیب‌شناسی اجتماعی و فرهنگی، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی و توسعه فرهنگ‌سراها نام برد.

وی با تاکید بر لزوم گسترش صنایع وابسته کشاورزی و شیلات در این شهرستان، پیشنهاد تشکیل دبیرخانه‌ای به دبیری روسای مراکز علمی یا مذهبی به منظور بهره‌وری بیشتر در مسیر توسعه پایدار فریدونکنار را داد
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید